Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در حکمی «امین عارف‌نیا» را به سمت معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات این موسسه منصوب کرد.

به گزارش روز پنجشنبه ایران اکونومیست از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، در متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی کمساری خطاب به امین عارف‌نیا آمده است: نظر به شایستگی، دانش  و  تجارب  موفق  و  ارزشمند  شما  در  مدیریت‌های  مختلف فرهنگی  و هنری کشور و نیز   اهمیت و جایگاه  فعالیت‌های فرهنگی، ارتباطات اجتماعی، رسانه‌ای  و آفرینش‌هایی هنری موسسه در تبلیغ  و ترویج  اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و گفتمان  انقلاب اسلامی، بدین‌وسیله  شما را به‌عنوان معاون  فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) منصوب  می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود  با  بهره‌مندی از ایده‌ها  و خلاقیت‌های صاحب‌نظران  و نخبگان فرهنگی، رسانه‌ای و هنری کشور ضمن تقویت جایگاه ستادی راهبردی حوزه مسئولیت و ارتقای آن به سطح سیاستگذاری و اتخاذ رویکردهای نوین و تحقق اهداف فرهنگی ترویجی موسسه، از  ظرفیت‌های بی دیل ماده ۳۷  قانون احکام  دائمی  توسعه کشور و آیین نامه اجرایی آن در جلب  همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی کشور برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام راحل عظیم الشان و نیز گفتمان انقلاب اسلامی کوشا باشید.

این حکم ادامه یافته است: رجاء  واثق  دارد که در سایه  الطاف الهی با حضور جنابعالی که بحمدالله از دلدادگان  راه  و اندیشه حضرت  امام (ره) علیه هستید و با همیاری  همکاران پرتلاش معاونت و در سایه تبادل با سایر ارکان موسسه و نیز ایجاد ارتباط با دستگاه‌های دولتی مرتبط و نهادهای مردمی  شاهد تحولات جدی و موثر در تحقق  اهداف  موسسه باشیم.

امین عارف‌نیا که از مدیران فعال فرهنگی کشور است پیش از این مدیرعامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را عهده دار بود. 

همچنین از جمله سوابق عارف‌نیا می‌توان به ریاست مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، مشاورت امور فرهنگی شهردار تهران، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل روابط‌عمومی و اموربین الملل سازمان اسناد و کتابخانه ملی و ریاست مرکز روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی اشاره کرد.

پیش از این محمدامیر عادلانی مسئولیت معاون فرهنگی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) را عهده دار بود.

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در یک نگاه

به گزارش ایران اکونومیست، مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۷ و با حکم بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران تاسیس شد. این موسسه از طریق فعالیت‌های پژوهشی، فرهنگی و هنری در داخل و خارج از کشور به ترویج سیره، نشر آثار و تبیین گفتمان امام خمینی (ره) اهتمام دارد.

امام خمینی (ره) در شهریور ۱۳۶۷ ه.ش. در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی با پیشنهاد تاسیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بر مبنای طرح تشکیلات و شرح وظایف ارائه شده به معظم له، موافقت کردند.

طرح «تشکیلات و شرح وظایف مؤسسه» که توسط آقایان محمدعلی و حمید انصاری تدوین و کلیات آن مورد موافقت حضرت امام و یادگار ایشان و رؤسای سه قوه قرار گرفت.

این مؤسسه شش سال با هدایت و نظارت یادگار امام، خدمات ارزنده ای را ارائه کرد و پس از رحلت یادگار امام تاکنون با نظارت مستقیم حجت الاسلام حاج سیدحسن خمینی فعالیت روبه توسعه خویش را در بخش های مختلف مانند پژوهشی، هنری، فرهنگی و ارتباطات، انتشارات و بین الملل ادامه داده است و علاوه بر سازمان مرکزی دارای دفاتر نمایندگی‌های وابسته و پژوهشکده امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی نیز می باشد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: حسینیه جماران ، امین عارف نیا ، آثار تاریخی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: حسینیه جماران امین عارف نیا آثار تاریخی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی ره امین عارف نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاد علیرضا قراگوزلو هنرمند و استاد گرافیک که در ۴۵ سال گذشته همواره در عرصه‌های مختلف با خلق آثار هنری نقش آفرین بوده است به عنوان چهره شاخص در هنر انقلاب اسلامی معرفی و با اهدای لوح و تندیس از این هنرمند انقلابی تجلیل شد.

به گفته مسئول حوزه هنری انقلاب اسلامی استان قم یکی از وظایف این حوزه رصد آثار هنری هنرمندان در رشته‌های مختلف است که در سال گذشته با بررسی آثار علیرضا قراگوزلو به ویژه آثار فاخر در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و نمایش جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی و همچنین تعهد و تخصص ایشان در خلق آثار هنری پس از بررسی‌های مختلف و نظر کارشناسان حوزه هنری نام برده به عنوان چهره شاخص هنر انقلاب برگزیده شد.

حسینی افزود: ما در حوزه هنری بر آنیم تا ضمن شناسایی استعداد‌های هنری و حمایت از آثار آنها در موضوعات انقلاب راه‌های معرفی این هنرمندان و آثار آنها را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی فراهم کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «کاسبان امین» و «ناظران افتخاری»برای کنترل قیمت‌ها درقم
  • اهدای ۱۲۶۴ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد خراسان جنوبی
  • شخصیت‌پردازی در فیلم‌های قهرمان‌محور تعیین‌کننده است/ ماندگاری «بوعلی‌سینا» با تصویر امین تارخ
  • هنرهای قرآنی می‌تواند موضوع گردشگری هنری باشد
  • برگزاری نمایشگاه «روایت باران» خلاقیت است/ نشر قرآن با زبان هنر
  • کارخانه ریسباف باید به موزه ملی اصفهان تبدیل شود
  • معرفی چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی قم در سال ۱۴۰۲
  • فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر منتشر شد
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • حفظ شاهکارهای هنری به لطف علم و فناوری