Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دولت در صفحه شخصی اینستاگرام خود به انتشار یادداشتی درباره کتاب «روایت یک رویش» پرداخت.

به گزارش ایران اکونومیست، علی بهادری جهرمی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت:

«پیشرفت‌های ایران در چهار دهه گذشته، محصول باور به توانمدی‌های داخلی و مجاهدت زنان و مردانی است که دل در گرو اعتلای ایران اسلامی داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرکت بر لبه دانش در حوزه‌های مختلفی از علم، اکنون نام ایران را در نانو، پزشکی، مهندسی، پهپاد، هوافضا و ... زبانزد جهانیان کرده است. 

«روایت یک رویش» با خاطراتی شفاهی، یکی از همین پیشرفت‌های چشمگیر را روایت کرده است. اگر حالا ایران به یکی از قطب‌های درمان ناباروری منطقه تبدیل شده است، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مرحوم سعید کاظمی آشتیانی است. این کتاب به نقل از همکاران و دوستان مرحوم آشتیانی، زندگی و اقدامات شاخص علمی این جهادگر عرصه علم و دانش را در حوزه سلول‌های بنیادین شرح داده است.

این کتاب که اخیرا به چاپ دوم رسیده است، در ۴۱۰ صفحه، ابعاد جالبی از شخصیت رئیس سابق پژوهشکده رویان را روایت کرده است. کادرسازی از میان نخبگان و ترسیم نقشه پیشرفت ایران اسلامی در کنار ایمان و اعتقاد به کار، از ویژگی‌های مرحوم آشتیانی است که دوستانش در این کتاب آن را به جزئیات شرح داده‌اند.»
 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سخنگوی دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سخنگوی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۴۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین، بهادری جهرمی گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد.پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او گفت: نگاه دولت این است که درباره این موضوع تصمیم گیری منعطف تری داشته باشیم و متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف قرار گیرد.

کد خبر 846608 منبع: ایرنا برچسب‌ها تعطیلات سخنگوی دولت خبر ویژه علی بهادری جهرمی

دیگر خبرها

  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد
  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • بخشی از حق‌آبه ایران از «هیرمند» پرداخت شد/ در سفرهای خارجی تحقق شعار سال در دستور کار قرار دارد/ دولت همچنان خواهان افزایش تعطیلات آخر هفته است
  • آخرین جزئیات دریافت حقابه ایران از افغانستان در هیرمند | ویدئو
  • بهادری جهرمی: توسعه و تقویت همکاری‌های امنیتی بین تهران و اسلام آباد یکی از اهداف سفر رئیسی به پاکستان
  • پیشنهاد دولت برای افزایش تعطیلی هفته چه روزی است؟
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت