Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@04:26:53 GMT

انفجار در مهرشهر کرج سه مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۵۱۸۸۶

انفجار در مهرشهر کرج سه مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از انفجار گاز شهری یک واحد مسکونی در مهرشهر خبر داد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند.

محمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عصر امروز جمعه درپی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و خدمات ایمنی مبنی بر انفجار گاز شهری در محدوده مهرشهر، نیروهای عملیاتی آتش‌نشان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروهای آتش‌نشان مصدومان را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند و سپس نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج ادامه داد: این انفجار در زیرزمین ساختمان ویلایی حدوداً ۱۲۰ متری رخ داد و منجر به تخریب شیشه‌های ساختمان شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه سه نفر مصدوم شدند، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه ۱۰ نفر نیروی عملیاتی به همراه سه دستگاه خودرو امدادی از ایستگاه‌های ۱۲۷، ۱۲۶، ۱۱۴ به محل اعزام شدند.

کد خبر 590028

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری کرج انفجار کلانشهر کرج شوراي شهر استان البرز آتش نشانی کرج رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج محمد جمشیدی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۵۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران

قدرت اله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران پیرامون آخرین وضعیت ساختمان‌های ناایمن اظهار کرد: تعداد ساختمان‌های ناایمن کاهش پیدا کرده است و روند بازرسی‌ها ادامه دارد. تا کنون بیش از ۵۳ هزار ساختمان را بازدید و دسته بندی کرده ایم که موضوع ایمن سازی توسط مالکین انجام می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دومین ایستگاه آتش نشانی بانوان کشور در شرق تهران افتتاح خواهد شد، ادامه داد: به دنبال جذب آتش‌نشان خانم هستیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: عملیات نوسازی ایستگاه‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جریان دارد و همچنین ادامه خواهد داشت. تا هر زمانی که دستگاه‌ها و بخش‌ها به وظیفه خود عمل نکنند، باید ایستگاه آتش‌نشانی بسازیم.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در ادامه با بیان اینکه باید موضوع آموزش ایمنی در فضای مجازی فراگیر شود، تصریح کرد: لازم است تا محتوا و صفحه آموزش ایمنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ایجاد شود.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم بر‌جای گذاشت
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران