Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ امروز(شنبه یکم مرداد) در شهر بولونیا ایتالیا برگزار شد و در دومین مسابقه تیم‌های فرانسه و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار تیم ملی فرانسه طی سه ست متوالی میزبان این دوره از رقابت‌ها را شکست داد تا برای کسب جایگاه اول این مسابقات فردا به مصاف آمریکا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانسوی‌ها با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ موفق به شکست ایتالیا شدند.

کادر فنی تیم ملی والیبال تماشاگر این مسابقه در سالن یونیپول بودند.

با پایان این مسابقه، فردا (یکشنبه دوم مرداد) ساعت ۲۰:۳۰ تیم ملی لهستان به مصاف ایتالیا خواهد رفت تا تکلیف رده‌های سوم و چهارم جدول مشخص شود.

در دومین دیدار که ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهد شد هم تیم ملی آمریکا به مصاف فرانسه خواهد رفت تا با مشخص شدن رتبه‌های اول و دوم مسابقات این دوره از رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ پایان یابد.

تیم ملی ایتالیا در مرحله مقدماتی رده نخست جدول رده‌بندی را با ده برد و به دلیل میزبانی از آن خود کرده بود و فرانسه با ۹ برد و ۲۸ امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار داشت.

برچسب‌ها فرانسه ایتالیا لیگ ملت‌های والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرانسه ایتالیا لیگ ملت های والیبال فرانسه ایتالیا لیگ ملت های والیبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان امروز به مصاف کویت می‌رود

در ادامه رقابت‌های جام فوتسال آسیا، ملی‌پوشان فوتسال افغانستان در دومین دیدارشان امروز ساعت ۱۳:۳۰ به وقت کابل (۱۲:۳۰ به وقت تهران) مقابل کویت قرار می‌گیرند. 

قبل از این دیدار، افغانستان با اختلاف اندک ۱-۳ مقابل ایران، قدرت نخست آسیا مغلوب شده بود و کویت با نتیجه ۱-۲ بحرین را از پیش رو برداشته بود.

شاگردان مجید مرتضایی برای حفظ شانس صعود به مرحله بعد، به بُرد مقابل کویت نیاز جدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • جدول بیشترین قهرمانی سری آ / اینتر دومین تیم پرافتخار شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی ایران مقابل آلمان پیروز شد
  • غایبان قطعی جام ملت های اروپا 2024 مشخص شدند
  • والیبال ایران و احتمال بالای یک قهرمانی در اروپا!
  • پایان کشتی‌گیران افسانه‌ای آمریکا | ترکیب کامل برای المپیک پاریس مشخص شد
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • افغانستان امروز به مصاف کویت می‌رود
  • قرارداد «فه‌فه» تا ۲۰۲۶ تمدید شد