Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:48:52 GMT

تعلل سازمان برنامه و بودجه در اعطای وام مسکن روستایی

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۴۳۳۷

تعلل سازمان برنامه و بودجه در اعطای وام مسکن روستایی

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث سرمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ مردادماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهارداشت: در شرایط فعلی شاهدیم که حوادثی مانند سیل و زلزله روستاهای کشور را تهدید می‌کند و بنابراین نوسازی مسکن‌های روستایی مسئله‌ای ضروری است.

وی تأکید کرد: دولت مکلف است سالانه ۲۰۰ هزار مسکن روستایی را نوسازی کند و تحویل دهد، این در حالی است که متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی در شرایط فعلی سرگردان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با وجود ابلاغ رئیس جمهور مبنی بر تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی اما سازمان برنامه و بودجه در اجرای این قانون کوتاهی می‌کند. تعلل در اعطای وام نوسازی مسکن روستایی هیچ توجیهی ندارد و باید هر چه سریع‌تر این وام به متقاضیان پرداخت شود.

کد خبر 5545555 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیومرث سرمدی سازمان برنامه و بودجه وام مسکن نوسازی مسکن روستایی ترکیه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران رجب طیب اردوغان ولادیمیر پوتین حسین امیرعبداللهیان سوریه ایالات متحده امریکا روسیه هیئت دولت علی بهادری جهرمی ناصر کنعانی مسکن روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟

داوود منظور اظهار داشت: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق از ابتدای سال اجرا شده و با ابلاغ بخش دوم بودجه، به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین، تاکید کرد: احکامی مانند ضرایب افزایش حقوق و سایر احکام در بودجه از ابتدای سال اجرا شده و براساس جداول پرداخت‌ها انجام می‌شود و با ابلاغ بخش دوم، این احکام به صورت رسمی ثبت خواهد شد.

وی با اشاره به نگاه تحولی در بخش دوم بودجه افزود: رویکرد تحولی در بخش دوم بودجه مربوط به توزیع اعتبارات است تا شاهد رضایت مردم باشیم.

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • بانک مرکزی چگونه می‌تواند به کمک تحقق شعار سال بیاید؟
  • مقاوم‌سازی ۶۴ درصدی مسکن روستایی در استان بوشهر
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • درخواست روسیه از شورای امنیت برای بررسی فوری تحریم اسرائیل
  • آغاز ساخت ۷هزار و ۵۴۲ واحد مسکونی در قم از سال ۱۴۰۰
  • کارمندان بخوانند؛ رییس سازمان برنامه درباره حقوق ۱۴۰۳ کارمندان چه گفت؟