Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@21:41:54 GMT

بی‌حجابی خانم روسی در برابر آقای وزیر

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۶۶۷۵۲

بی‌حجابی خانم روسی در برابر آقای وزیر

عده‌ای در فضای مجازی دست گرفته‌اند که در اوج شعارها علیه بی‌حجابی، رفتار وزیر خارج از نزاکت است و...

اولاً وزیر محترم ارتباطات در روسیه به سر می‌برد و مصاحبه هم با یک شبکه روسی انجام شده است؛ بنابراین انتظار رعایت پروتکل‌ها در آن‌جا به سبک ایران، منطقی نیست.

ثانیاً کار ما با روس‌ها از این چیزها گذشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی خانم دیپلمات‌شان زیر تابلو تصویر سردار دل‌ها در وزارت خارجه خودمان، پوشش مستهجن دارد، چه توقعی داریم که در مسکو چنین باشد و چنان نباشد.

ثالثاً آقای وزیر ارتباطات ما، سال‌ها در استرالیا زندگی کرده و چشمش از این جور چیزها پر است!

* منتشر شده در کانال شخصی نویسنده

کد خبر 1654445

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد مهاجری روسیه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری میامی به میزبانی سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با موضوع سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان سمنان ضمن بیان اینکه وزیر ارتباطات با عنوان وزیر معین نماینده دولت به میامی سفر خواهند داشت، ابراز داشت: خواسته‌ها و مطالبات شهرستان میامی طی روزهای گذشته برنامه‌ریزی و لیست شده است.

وی از آب به عنوان اصلی‌ترین مطالبه مردم این شهرستان یاد کرد و افزود: امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت برای شرقی‌ترین شهرستان استان سمنان باشد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی از دیگر نیازهای شهرستان است، ابراز داشت: اجرای این امر به مصوبه هیئت دولت نیاز دارد.

آشوری ضمن بیان اینکه صنعتی شدن میامی توانمند شدن شرکت‌های مستقر را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: به دنبال آن جذب سرمایه گذاران نیز اتفاق خواهد افتاد.

وی ضمن بیان اینکه پیگیری شهرک صنعتی کالپوش دیگر موارد مورد نیاز برای این شهرستان است، افزود: با توجه به آماده بودن برخی تأسیسات آن راه اندازی آن نیازمند نگاه ویژه دولت را می‌طلبد.

فرماندار میامی بابیان اینکه مشکل رانش زمین در بخش کالپوش همچنان پا بر جا است، ابراز داشت: طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی شهر رضوان و احداث کانال در این شهر نیز از درخواست‌ها است.

آشوری در ادامه تصریح کرد: ایجاد مجتمع دامپروری در مرکز شهرستان، استقرار کامل ادارات، آنتن دهی نقاط فاقد آنتن، تخصصی‌تر شدن بیمارستان میامی از نیازهای این شهرستان است.

وی افزود: به سازی جاده میامی به کالپوش، کمربندی سرحدات، دهستان فرومد، مجتمع فرهنگی شهرستان، مجتمع ورزشی شهرستان، الحاق کمربندی به محدوده شهر، پل روگذر میامی از دیگر مواردی که به وزیر ارتباطات انعکاس داده خواهد شد.

کد خبر 6079888

دیگر خبرها

  • سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند
  • تأکید بر وجه مسامحه‌ناپذیری امنیت ملی و منافع ایران
  • پیام امیرعبداللهیان درباره گفتگو با گوترش
  • امیرعبداللهیان: امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • امنیت ملی و منافع ایران مسامحه‌ناپذیر است
  • دستور وزیر ارتباطات برای راه اندازی فیبرنوری در یک ماه
  • ۱۴۰۳، سال طلایی پروژه فیبر نوری
  • امسال سال طلایی پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاست
  • واکنش وزیر ارتباطات به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • خانم خزعلی شما معاون امور زنان هستید نه رئیس حراست!