Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا شمس احسان عضو شوراى شهر تهران گفت: تکالیف مصوبه شورای شهر تهران تحت عنوان "الزام شهرداری تهران به ایجاد سامانه برخط پایش ایمنی ساختمان‌های موجود شهر تهران در برابر خطر آتش سوزی" از عقب ماندگی قابل توجهی برخوردار است که باید اجرا شود.

وی ادامه داد: ایجاد سامانه برخط برای پایش، ردیابی و اطلاع رسانی برخط وضعیت قرمز ساختمان‌های ناایمن در برابر حریق، ارائه برنامه زمان بندی پایش ایمنی ساختمان‌ها در برابر خطر آتش سوزی باید در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر ساختمان ناایمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۶۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار سال ۱۴۰۲ بود که پیام نیازمند به دلیل مصدومیت در نیمه اول دیدار برابر گل گهر برای اولیه مرتبه پس از دوران طولانی حضور در اردوی طلایی پوشان اصفهانی بین دو نیمه تعویض شد. 
نیازمند بلافاصله باید در اردوی تیم ملی حاضر می‌شد و پس از دیدار برابر گل گهر نیز خودش را به تهران رساند و به کادر فنی تیم ملی معرفی کرد، اما با تشخیص پزشکان به اصفهان بازگشت تا مراحل درمانی را دنبال کند. 

چند روز پس از مصاف برابر گل گهر که با مصدومیت برای نیازمند تمام شد تمرینات طلایی پوشان اصفهانی از روز یکشنبه ششم فروردین ماه در کمپ باغ فردوس آغاز شد و نکته قابل توجه اینکه پیام نیازمند نیز در بین بازیکنان سپاهان و در تمرینات گروهی این تیم دیده می‌شود.
با این وصف نیازمند که یکی از نفرات کلیدی سپاهان به شمار می‌رود مشکلی برای حضور در بازی‌های این تیم ندارد و در مصاف برابر تراکتور که یکی از سرنوشت‌ترین بازی‌های فصل برای سپاهان به شمار می‌رود حضور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پایش وضعیت منابع و کیفیت آب شرب شهرستان اشنویه
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • ‌‌پارکینگ ناایمن پارک ارم جمع‌آوری شد
  • تفاوت لوله گالوانيزه با لوله فلكسيبل
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • زیر ۱ درصد از ایرانیان خارج از کشور مشکلات امنیتی دارند
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نصب ۲۰ دستگاه دوربین ثابت در سطح راه‌های استان قم
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)