Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

 

 

چرا PS4 بخریم ؟ حتماً برای شما هم جای سؤال است که بدانید چرا این کنسول فروش بالایی داشته و هنوز هم فروش بالایی دارد.

به اعتقاد سونی ، PS4 دارای یک طراحی یکدست و حرفه ای می باشد. طراحی خوب در کنار یک سخت افزار قوی و قابلیت ها و امکانات مختلف ، سبب شده است که این کنسول بسیار پرطرفدار باشد.

مشخصات فنی PS4 چیست ؟

این کنسول دارای یک پردازنده اختصاصی بوده که به صورت تک چیپ می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پردازنده به صورت هشت هسته ای از نوع AMD Jaguar است. پردازش گرافیکی به سبب دارا بودن پردازشگر اختصاصی AMD Radeon ، به خوبی صورت می گیرد.

سخت افزار این کنسول به سخت افزار رایانه مشابه است. لذا کدنویسی برای این کنسول آسان است. پردازشگر گرافیکی تقویت شده PS4 در سطح رایانه های شخصی می باشد. قدرت پردازشگر گرافیکی PS4 ، معادل با کارت گرافیک رایانه Radeon HD 7850 بوده و متشکل از 18 واحد GCN است.

چرا PS4 بخریم ؟ برای اینکه توان پردازشی این کنسول در حد 1.84 ترافلاپس است. این توان پردازشی از توان پردازشی Jaguar بالاتر است و از توان پردازشی ایکس باکس وان بسیار بالاتر است. لذا این کنسول دارای مشخصات فنی بسیار خوبی است. خرید PS4 ، با این اوصاف کار عاقلانه ای است.

حافظه PS4 چقدر است ؟

این کنسول از یک حافظه ی هشت گیگابایتی برخوردار است که پرسرعت است. این حافظه دارای فرکانس 5.5 گیگاهرتزی می باشد که از حافظه ی 2133 مگاهرتزی ایکس باکس وان ، پیشی گرفته است. نکته جالب این است که شما می توانید اجرای بازی را سریعاً قطع نموده و در زمان دیگری به ادامه آن از همان لحظه ی توقف ، بپردازید. این مسئله ، یعنی پلی استیشن 4 از نظر پردازش حافظه بسیار قوی است.

سایر مشخصات پلی استیشن 4 چیست ؟ چرا PS4 بخریم ؟

کنسول پلی استیشن 4 از هارد دیسک داخلی برخوردار می باشد . این کنسول دارای درایو بلوری با سرعت 6x و دی وی دی با سرعت 8x می باشد. کنسول پلی استیشن 4 ، درگاه USB 3.0 را دارا می باشد. همچنین این کنسول دارای درگاه اترنت ، قابلیت وای فای ، قابلیت بلوتوث 2.1 ، درگاه HDMI و ... است.

جالب است که این کنسول با برخورداری از تکنولوژی Gaikai این شرایط را ایجاد نموده است که قسمت هایی از بازی را پیش از خرید آنها ، تجربه نمود تا در صورت تمایل به خرید آنها اقدام کرد. مشخصات کنسول PS4 واقعاً عالی است. به همین دلیل بعد از خرید PS5 ، اغلب کاربران به خرید این کنسول ( PS4 ) تمایل دارند.

از دوال شاک 4 چه می دانید ؟

در جواب اینکه چرا PS4 بخریم ، باید به مزایای دسته بازی PS4 اشاره کنیم. دوال شاک 4 ، نامی است که برای کنترلر پلی استیشن 4 درنظر گرفته اند. این دسته توسط بلوتوث به کنسول وصل می شود.

این دسته از یک صفحه لمسی در بخش فوقانی برخوردار است. سیستم ویبره این دسته بسیار پیشرفته است. جالب است که کنترلر PS4 می تواند با استفاده از ژیروسکوپ و سایر حسگرها ، حرکات و سرعت را شناسایی کند. سازگاری این کنترلر با ویندوز مایکروسافت ، از دیگر ویژگی های این کنترلر می باشد.

امکان اتصال کنترلر پلی استیشن 4 به درگاه های مختلف شامل جک هدفون و یو اس بی و ... وجود دارد. شارژ نمودن این دسته از راه متصل شدن به کنسول یا قرارگیری بر روی پایه و استند شارژر است.

چرا PS4 بخریم ؟ برای اینکه این کنسول از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است که یکی از اصلی ترین آنها ، دوال شاک 4 می باشد. لایت بار این دسته از مزایای این دسته محسوب می شود. لایت بار در قسمت پشتی دستگاه واقع شده است. این قسمت به منظور نشر نور طراحی شده است که پیام های مختلفی را به گیمر نشان می دهد.

کلیدهای Start و Select در این کنترلر ، عملکردهای مختص به خود را دارند. کلید Share برای اشتراک گذاری تصاویر و فیلم های ضبط شده از بازی ها است. این دسته ، کاملاً خوش دست و سبک است و احساس خستگی برای گیمر ایجاد نمی کند.

قابلیت های کاربردی پلی استیشن 4 کدامند ؟

در جواب اینکه چرا PS4 بخریم ، باید بگوییم این کنسول از قابلیت های کاربردی زیادی برخوردار است. تایپ نمودن توسط نور کنترلر ، روشن نمودن تلویزیون با کنسول ، حرکت سریع میان بازی ها با دابل ضربه بر روی کلید PS ، عوض کردن عملکرد کلیدهای دسته ، به اشتراک گذاشتن عکس ها و بازی ها با سایر کاربران و ... برخی از قابلیت های مهم این کنسول هستند.

شما می توانید تنظیمات مختلفی را برای این کنسول اعمال کنید. زمان بندی به روزرسانی ها و دانلودها ، کاهش دادن نور چراغ کنترلرها ، شخصی سازی کلیدهای کنترلر دوال شاک 4 ، افزودن یک هارد اکسترنال به دستگاه و ... برخی از این تنظیمات هستند.

چرا PS4 بخریم ؟ آیا ایکس باکس سری اس گزینه بهتری نیست ؟

کنسول پلی استیشن 4 در مدل های استاندارد ، اسلیم و پرو در بازار وجود دارد. بسیاری از کاربران میان خرید ایکس باکس سری اس و PS4 دچار تردید هستند. از نظر قدرت سخت افزاری ، پلی استیشن 4 پرو از ایکس باکس سری اس برتر است. اما ایکس باکس سری اس از پلی استیشن 4 اسلیم ، قدرتمند تر است.

به لحاظ ظاهری ، انتخاب میان این دو کنسول به سلیقه شما بستگی دارد و نمی توان گفت که کدامیک از طراحی بهتری برخوردار هستند. پلی استیشن اسلیم امکان اجرای بازی ها را با کیفیت Full HD و پلی استیشن پرو امکان اجرای بازی ها را با کیفیت 4K دارد. ایکس باکس سری اس ، امکان اجرای بازی ها را با کیفیت QHD یا وضوح 1440 پیکسل دارد.

ستاره بازی ایران

پس از اینکه پاسخ هایی در جواب چرا PS4 بخریم ارائه دادیم ، حال می خواهیم بررسی کنیم که این کنسول را از کجا خریداری کنیم. فروشگاه ستاره بازی ایران ، یکی از برترین فروشگاه های کنسول بازی است که کنسول های PS4 را با تخفیف خوبی به فروش می رساند. همچنین بازی ها و لوازم جانبی این کنسول را می توان از فروشگاه ستاره بازی ایران خریداری نمود.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: کنسول ps4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۰۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از دیدار‌ها تیم ویکام واندررز در خانه پورت ویل ۲ - ۱ برنده شد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل و انگلیسی در این بازی به طور کامل در ترکیب تیم ویکام بازی کرد.
--
- در جدول لیگ دسته اول انگلیس تیم‌های پورتس موث با ۹۴، داربی کانتی با ۸۶، بولتون با ۸۳ و پیتربورو با ۸۰ امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم ویکام با ۵۸ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

دیگر خبرها

  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲
  • تساوی نماینده فوتبال اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • آموزش: دستگاه پلی‌استیشن خود را چگونه برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور