Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کنسرت شهاب رمضان خواننده موسیقی پاپ شامگاه یکشنبه(دوم مرداد) پس از سال‌ها دوری از صحنه، با مخاطبانش در مرکز همایش‌های برج میلاد دیدار کرد و پیش از آغاز ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر توانست بار دیگر به جایگاه خود در موسیقی پاپ بازگردد.

رمضان در این کنسرت منتخبی از تک‌آهنگ‌های جدید و قدیمی خود را به همراه تعدادی از قطعات آلبوم‌های جشن تنهایی و رمانتیک اجرا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنسرت با آهنگ لحظه‌ها از آلبوم جشن تنهایی آغاز شد و در ادامه قطعات فرش قرمز، دروغ چرا، جشن تنهایی، خوشبختم، هر طرف که می‌رم، تو بری کی میمونه، عاشق بی‌ادعا، رمانتیک، اینجوری نگو، چی ازت قشنگ‌تره، دلم برات تنگه و پشیمونی اجرا شدند. 

در این کنسرت بیشترین تمرکز بر روی اجرای قطعات تازه منتشر شده رمضان با ترانه و موسیقی نیما معین و تنظیم علی بیات بود که در سالن نیز حضور داشتند.

رمضان در پایان کنسرت سه قطعه فرش قرمز، اینجوری نگو و عاشق بی‌ادعا را مجددا اجرا کرد.

این خواننده در بخشی از کنسرت با اشاره به خاطرات زیادش از آلبوم جشن تنهایی که در سال ۱۳۹۲ منتشر شده بود، بیان کرد: آثار این آلبوم را با عشق و علاقه ساخته‌ام و با همان عشق نیز برای شما اجرا خواهم کرد.

اعضای ارکستر شهاب رمضان به رهبری سعید شمس نوازنده کیبورد را مسعود کیانی (درامز)، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، اشکان شیرالی (گیتار بیس)، ساسان هاشمی (کیبورد)، یاسر شیرازی‌فر (پرکاشن)، امیرسهراب ستاری (ویولن)، مهراش (کیبورد) تشکیل می‌دادند که شب گذشته به هنرنمایی پرداختند.

کنسرت شهاب رمضان دوم مرداد به همت موسسه فرهنگی هنری نوای سپند و مدیریت مهدی اسفندیار در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

برچسب‌ها مرکز همایش های برج میلاد کنسرت موسیقی موسیقی پاپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرکز همایش های برج میلاد کنسرت موسیقی موسیقی پاپ مرکز همایش های برج میلاد کنسرت موسیقی موسیقی پاپ شهاب رمضان جشن تنهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۶۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد

به گزارش قدس آنلاین، در فروردین‌ماه امسال، ۱۶۲ نوبت کنسرت پاپ در سراسر کشور برگزار شد. این آمار تنها مختص به اجرای صحنه‌ای گونه پاپ است.

البته که با توجه به تعطیلی‌های شب‌های قدر، از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ فروردین، هیچ کنسرت پاپی در کشور به روی صحنه نرفت و بنابراین این آمار، متعلق به دو دهه از فروردین‌ماه است.

طبق این گزارش، ۱۲۲ نوبت اجرا در شهرستان و ۴۰ نوبت نیز در تهران به روی صحنه رفت.

علیرضا طلیسچی با ۲۱ نوبت اجرا، پرکارترین خواننده فروردین‌ماه در حوزه برگزاری کنسرت به شمار می‌رود. مجید رضوی با ۱۴ نوبت و رضا صادقی با ۱۲ نوبت، در رده‌های بعدی این فهرست قرار می‌گیرند.

حامیم و مسعود صادقلو نیز هر یک با ۱۱ نوبت، مشترکا در رتبه چهارم قرار گرفتند.

در فروردین‌ماه، ۳۰ خواننده در حوزه پاپ به روی صحنه رفتند و توانستند باتوجه به تداخل ماه مبارک رمضان با فروردین‌ماه و تعطیلات مناسبتی، آمار خوبی را در این ماه به ثبت برسانند.

نکته جالب‌توجه این آمار، نسبت سه‌برابری حجم اجرای موسیقی پاپ در شهرستان‌ها در برابر تهران است که این اتفاق در چندین استان مسافرخیز کشور رخ داد و سبب شد تا پراکندگی جغرافیایی خوبی به لحاظ برگزاری کنسرت در سطح کشور برقرار باشد.

البته که این رخداد، طی دو سال اخیر، با مهندسی فعالی اجرایی شده است تا بسیاری از استان‌های کشور، در بسیاری از شب‌ها، پذیرای خوانندگان گونه‌های مختلف موسیقی باشند و عدالت فرهنگی از این منظر، رشد موجهی را به خود ببیند.

با توجه به کاهش تعطیلات مناسبتی طی اردیبهشت‌ماه، انتظار می‌رود که این آمار با افزایش قابل‌توجهی مواجه شده و اجرای کنسرت تا نیمه‌های تیرماه که آغاز ماه محرم است، رشد تصاعدی خوبی را شاهد باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • از ژاپن تا کلمبیا کنسرت گذاشتم تا برسم به تالار وحدت! | اگر لازم باشد ۲ بار دیگه هم دور کره زمین می‌چرخیدم
  • پرکارترین خواننده پاپ مشخص شد
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • سرانجام برگزاری کنسرت در استان بوشهر به کجا رسید؟
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند
  • ادعای عجیب خواننده ایرانی: دو دور دور دنیا چرخیدم
  • رسانه در اختیار موسیقی پاپ است/کنسرت «هوران» با ۱۴ قطعه به صحنه تالار وحدت می‌رود
  • بیش از ۱۰۰ اجرای موسیقی زنده در استان بوشهر برگزار شد