Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@10:42:35 GMT

کمیته محرم در ستاد پیشگیری از کرونا در یزد تشکیل شود

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۵۷۸۰۳۱

کمیته محرم در ستاد پیشگیری از کرونا در یزد تشکیل شود

شریفی, معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد، گفت: ، پیشنهاد می شود که کمیته محرم در ستاد استانی پیشگیری از کرونا به ریاست این اداره کل تبلیغات اسلامی تشکیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به نزدیک شدن به ماه محرم و عزای سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: با توجه به اهمیت مراسم عزاداری محرم و صفر، به ویژه دهه اول محرم برای یزدی ها و با توجه به اینکه با پیک هفتم کرونا مواجه هستیم، لازم است که پیشگیری های لازم برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه اداره کل تبلیغات اسلامی متولی برنامه های مذهبی و ناظر بر برنامه های هیئات مذهبی است، پیشنهاد می شود که کمیته محرم در ستاد استانی پیشگیری از کرونا به ریاست این اداره کل تشکیل شود.

گفتنی است آمار فوتی ها و بستری بیماران مشکوک به کرونا در ماه گذشته در یزد به صورت تک رقمی بوده و بر اساس رنگ بندی  کرونایی کشور، استان یزد از جمله استان های آبی رنگ کشوراعلام شد و این در حالیست که در هفته جاری استان یزد در رنگ بندی قرمز کرونایی قرار گرفت و در شبانه روز گذشته سه مورد فوتی و ۱۷۶ مورد ابتلا به کرونا گزارش شده است.

براساس رنگ بندی کرونایی اعلام شده، بعد از گذشت سه ماه از حذف رنگ قرمز از نقشه کرونایی استان، مجددا شهرستان ابرکوه از وضعیت زرد خارج و در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

در نقشه کرونایی جدید استان، شهرستان های تفت، خاتم و مروست نیز از وضعیت زرد به نارنجی تغییر رنگ داده است و براساس رنگ بندی جدید شهرستان های تفت، خاتم، مروست، مهریز و بهاباد در وضعیت نارنجی کرونایی،  شهرستان های میبد و اشکذر در وضعیت آبی و سایر شهرستان ها در وضعیت زرد قرار دارند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۷۸۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران

رنجبر درجمع روسای واحد‌های استان تهران بااشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد و با کمک همکاران واحد‌های دانشگاهی استان باید سهم درآمد‌های غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحد‌ها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاه‌های مهم تاکید کرد.

 رنجبر سپس با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد و گفت: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحد‌های استان دراین خصوص لازم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • ستاد پشتیبانی آزمون برای امتحان نهایی در استان سمنان تشکیل شود
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه‌ای استان تهران
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد