Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور بیش از هر زمان دیگری مجهز به قدرت تسلیحاتی و بازدارندگی است.

وی افزود: به ائتلاف متجاوز سعودی در مورد تداوم جنگ و محاصره ظالمانه علیه ملت یمن هشدار می‌دهیم؛ چرا که عاقبت دشمنانی که در مسیر ناشناخته حرکت می‌کنند، شکست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن با تاکید بر اینکه متجاوزان به زباله دان تاریخ خواهند پیوست، خطاب به مبارزان یمنی در منطقه الجوف گفت: هر ذره از این خاک امانتی بر دوش ماست و باید از آن محافظت کنیم و هر دستی که به سوی آن دراز شود، قطع خواهد شد.

العاطفی ادامه داد: زمانی بود که دشمن سعودی گمان می‌کرد، استان الجوف تحت کنترل و وابسته به اوست اما اکنون این استان به جغرافیای یمن برگشته است و هیچ بحثی در مورد حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: از مهمترین عوامل پیروزی در میدان نبرد، وجود فرماندهان مخلصی است که به هویت دینی و ملی خود افتخار می‌کنند.

کد خبر 5547198

منبع: مهر

کلیدواژه: دولت نجات ملی یمن محمد ناصر العاطفی جنگ 2015 یمن روسیه عراق اوکراین ایالات متحده امریکا ترکیه رژیم صهیونیستی سوریه جنگ اوکراین فلسطین ایران سرگئی لاوروف کرانه باختری افغانستان ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد عصر امروز در دیدار با جانبازان سرافراز ۷۰ درصد شهرستان همدان، گفت: جانبازان سرافراز سلامتی خود را برای اعتلای ارزش‌های قرآنی و دینی و مانایی این سرزمین هدیه کردند و سال‌ها در معرکه‌های سخت حضور پیدا کردند تا عزت ایران‌اسلامی حفظ شود.

وی افزود: سختی‌ها و مشکلات زندگی، جانبازان سرافراز را از مسیر خود منحرف نکرده و همچنان پایبند به اصول اعتقادی خود هستند.

قاسمی‌فرزاد گفت: اجر و پاداش الهی خانواده‌های جانبازان کمتر از خود ایثارگران نیست چرا که سختی‌ها برای رضای خدا تحمل کردند.

استاندار همدان تصریح کرد: بحمدالله پیروزی بزرگی در مقابل صهیونیست جنایتکار به دست آوردیم و اقدام دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بی‌سابقه بود.

وی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی و جنایتکار انسان‌های بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد و پاسخگو نیست اما بزرگ مردان جبهه مقاومت این هیمنه‌ی پوشالی را شکستند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» قصد کشتار مردم و تخریب خانه‌ها را نداشت و فقط قصد انتقال پیام قدرت بازدارندگی به استکبار جهانی را داشت.

کد خبر 6081486

دیگر خبرها

  • احیای بازدارندگی به سبک ایران
  • قصد جمهوری اسلامی در عملیات «وعده صادق» پیام قدرت بازدارندگی بود
  • یک قدرت بازدارندگی بی بدیل در کشور ایجاد شده است
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • قدرت بازدارندگی اسرائیل در برابر ایران به پایان رسیده است
  • شگفتی اپوزیسیون از قدرت بازدارندگی ایران در فصل نوین جهانی (+فیلم)
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • عملیات ایران نشان داد اسراییل و آمریکا فاقد قدرت بازدارندگی هستند
  • امروز آمریکا از پس یمنی‌ها برنمی‌آید