Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد که وضعیت حقوق بازنشستگان و کارکنان خوب نیست.

به گزارش ایسنا، رحمت‌الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: وضعیت حقوق بازنشستگان و کارمندان خوب نیست. تورم ۵۰ درصد بوده اما افزایش حقوق تنها ۱۰ درصد اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به وزیر جهاد کشاورزی در خصوص کمبود نهاده‌های دامی هشدار می‌دهم.

نماینده مردم علی‌آباد در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: وضعیت مربی‌های پیش‌دبستانی، معلمان نهضت سوادآموزی و خریدخدماتی و معلمان غیرانتفاقی باید یک بار برای همیشه حل شود. بارها گفته‌ام و باز هم می‌گویم که رتبه‌بندی معلمان را اجرایی کنید. وزیر آموزش و پرورش باید صدای معلمان در دولت باشد. چرا با اراده وارد نمی‌شود؟ فرهنگی‌ها باید اول مهر با انگیزه وارد مدارس شوند. معلمان هزینه نیستند بلکه سرمایه کشور هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رحمت الله نوروزی آموزش و پرورش نرخ تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۶۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،فرشید قاسمی امروز، در نشست هفتگی برخط با رؤسا و اعضای شورای معاونان اداره‌های آموزش و پرورش سراسر استان با بیان اهداف رویداد ملی الف‌تا افزود: الف‌تا ساز و کاری است که با زمینه‌سازی خلق روایت‌های تربیتی، قله‌سازی از قهرمانان تربیتی و ایجاد بستر تعامل و هم‌افزایی معلمان، مدیران و فعالان تربیتی سراسر کشور به‌دنبال زمینه‌سازی برای حرکت و کنش جمعی معلمان در سطح مدرسه است.
وی گفت: قبلا جشنواره‌های مختلفی از قبیل جشنواره‌های یاددهی _ یادگیری معاونت ابتدایی، الگو‌ها و روش‌های تدریس معاونت متوسطه و تربیت بدنی و سلامت و تجارب برتر تربیتی معاونت پرورشی برگزار می‌شد که از سال جاری همه این جشنواره‌ها تجمیع و تحت عنوان الف‌تا برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: همه معلمان و عوامل آموزشی و تربیتی مدارس با مراجعه در وبگاه alefta.ir، تجربه خود را تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت، در محور مدنظر خود ثبت کنند.

وی تصریح کرد: آثار ارسالی به این رویداد ملی در دو سطح استانی و ملی ارزیابی و انتخاب خواهند شد که آثار برگزیده ملی در نمایشگاهی در تهران به نمایش عموم قرار داده خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس یادآور شد: قرار است در استان و کشور نیز از آثار و تجارب برتر نیز فیلم مستند تهیه شود.

دیگر خبرها

  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • معاون وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد؛ معلمانی که وارد نظام دوری نمی‌شوند
  • معلمان در دایره فقر؛ حقوق ماهانه 5 میلیون تومان
  • دعوت از فرهنگیان فارس برای شرکت در رویداد ملی الف‌تا
  • کاهش قدرت خرید کارگران با افزایش ۳۵ درصدی جبران نشد
  • وزیر آموزش و پرورش: کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجومعلمان لغو شد
  • خبر خوش آموزش و پرورش درباره حقوق معلمان
  • درصد افزایش حقوق کارگران با افزایش ۴۰ درصدی کالا و خدمات همخوانی ندارد