Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان و مدیرکل اموز بانوان استانداری هرمزگان و معاون توسعه ورزش بانوان این استان پیرامون فعالیت های ورزش بانوان این استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ نرگس منتظری تختی مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان به همراه فاطمه مرادی معاون ورزش بانوان این استان با حضور در حوزه معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش ‌و جوانان با مریم کاظمی پور دیدار و گفتگو کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار پیرامون نقش حمایتی استانداری در حمایت از ورزش قهرمانی از طریق جذب اسپانسر و تخصیص اعتبارات استانی به بانوان ملی پوش و اردو نشین با رویکرد عدالت محور ، سیاست های کلی فعالیت های ورزش قهرمانی در استان هرمزگان ، رفع موانع و مشکلات ساختاری و تفویض اختیارات استان ها در حوزه ورزش بانوان همچنین کمبود نیروی انسانی متخصص در امور ورزش بانوان استان ها بحث و بررسی بعمل آمد .

با توجه به ظرفیت های استان هرمزگان، استفاده از ظرفیت های زیست بوم جغرافیایی و فرهنگی در توسعه ورزش همگانی یکی دیگر از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نسبت به اهمیت تکمیل نیروی انسانی برای فعالیت های ورزش بانوان استان ها و اقدام ویژه در این خصوص با هدف تامین نیروی انسانی تاکید کرد .

انتهای پیام // 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نشست بانوان مدیرکل هرمزگان مریم کاظمی پور بانوان استان ورزش بانوان توسعه ورزش کاظمی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود