Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان گفت: ساخت سد صفارود پیشرفت ۹۴ درصدی داشته و برای آبگیری این سد باید منتظر بارش باران باشیم.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، درباره واگذاری مجدد معدن کرومیت گفت: واگذاری دوباره معدن کرومیت مراحل قانونی دارد که باید وزارت صمت این امر را انجام دهد که سیر قانونی دارد و ابتدا باید تسویه حساب با مالک قبلی صورت بگیرد و سپس واگذاری مجدد به یکی از مجموعه‌های قوی صورت بگیرد و امیدواریم به زودی این کار انجام بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فداکار درباره حادثه اخیر مرگ دو کارگر معدن بیان کرد: معدن روباز کرومیت چیل آباد یک معدن کوچک خصوصی بود که به صورت خانوادگی اداره میشد و کسانی هم که مرحوم شدند با صاحب معدن خویشاوند بودند و معدن ریزش کرد البته همه مجموعه استان پای کار آمد و به مسئله سریعا رسیدگی شد.

استاندار کرمان درباره وضعیت آبگیری سد صفارود رابر عنوان کرد: ساخت سد صفارود پیشرفت ۹۴ درصدی داشته و برای آبگیری این سد باید منتظر بارش باران باشیم و این مورد دیگر دست ما نیست و باید دعا کنیم باران ببارد؛ این سد دقیقا مثل سد کرخه است که چند سال خالی بود و بعد پر از آب شد!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلیل رود کرمان معدن کرومیت سد صفارود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۸۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان به نقل از هواشناسی کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته جاری علاوه بر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق  احتمال دارد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده نیز از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود و در  بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار مورد انتظار است.

همچنین در دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان لاله زار با دمای یک درجه سردترین، ریگان با دمای ۳۶ درجه گرمترین مناطق استان بوده اند.

بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه ثبت شده است.

 

دیگر خبرها

  • آبگیری بخشی ازتالاب جازموریان بر اثر بارندگی‌های اخیر
  • بارش شدید باران در روستاهای انار
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آبگیری بخشی از وسعت تالاب جازموریان در اثر بارندگی‌های اخیر
  • ترک فعل احتمالی در مدیریت بحران پیگیری می‌شود
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان
  • احداث کارخانه فرآوری شرط واگذاری معادن جدید استان کرمان