Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فر در مصاحبه با برنامه "رویداد" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد گفت: پدافند هوایی و سایت سوباشی در طول هشت سال دفاع مقدس اطلاعات و اخباری که مربوط به غرب کشور بود را به صداوسیما و مردم اعلام می‌کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: سایت پدافند هوایی غرب کشور در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ بار مورد هجوم ارتش بعث عراق قرار گرفت ولی با پدافند هواییِ قوی که در اختیار داشتیم، مقاومت کردیم و این سایت منهدم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فر در این مصاحبه کوتاه تلفنی در رادیو گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: هدف قرار دادنِ این سایت برای دشمن موضوعی مهم بود و فرمانده وقت رژیم بعث عراق اعلام کرده بود که اگر خلبان‌های عراقی نتوانند سایت فوق را منهدم کنند، این افتخار باید نصیب شخص خودم شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: بعد از صدور و پذیرش قطعنامه در روز پنجم مرداد ماه، سایت پدافند هوایی سوباشی مورد اصابت موشک‌های ارتش بعث عراق قرار گرفت و ۱۹ نفر از بهترین همرزمان من در سایت قهرمان سوباشی به شهادت رسیدند.

کد خبر 693627 منبع: ایسنا برچسب‌ها عراق - صدام دفاع مقدس دفاع - ارتش جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عراق صدام دفاع مقدس دفاع ارتش جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در دیدار با کارکنان مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی سمنان گفت: دشمنان در سال ۵۸ تلاش می‌کردند ارتش را از مردم دور کنند  اما خوشبختانه موفق نشدند و روز ۲۹ فروردین   با شعار ارتش فدای مردم به نام ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شد.

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش نظیر شهیدان کشوری‌ ،  صیاد شیرازی‌ و کلاهدوز‌ تاکید کرد :  همه  نیرو‌های مسلح در پیروزی اخیر و وعده صادق جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، نقش آفرینی کردند و مردم، ارتش و نیرو‌های انتظامی را به عنوان الگو‌ها و دلسوزان نظام می‌دانند.
سرهنگ علی باباغیبی فرمانده مرکز اموزش و میدان تیر شهدای وظیفه پدافند هوایی سمنان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و لزوم الگوگیری از این شهدا گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در صحنه و آماده‌ انجام ماموریت است و این امادگی‌ها را همچنان افزایش می‌دهد .

کارکنان و سربازان مرکز آموزش وظیفه پدافند هوایی سمنان به مناسبت روز ارتش با حضور در گلزار شهدای بارگاه مطهر امامزاده یحیی (ع) سمنان با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مجموعه ارتش استان بوشهر تا پای جان برای دفاع از کشور تلاش می‌کند
  • هفته کابوس‌وار پدافند هوایی اسرائیل؛ گنبد آهنین شکار شد/ انتشار تصاویر ماهواره‌ای از انهدام تاسیسات پایگاه هوایی رامون در حمله موشکی ایران +فیلم و تصاویر
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از جنگ ایران و اسرائیل
  • پیش بینی فرمانده پیشین پدافند هوایی اسرائیل از رویارویی ایران و اسرائیل
  • رزمایش هوایی ارتش چین
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • پیام تبریک فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق به مناسبت روز ارتش
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است
  • مجموعه پدافند هوایی متناسب با تهدیدات در حال ارتقا است
  • انسجام نیروهای مسلح محاسبات دشمنان را به چالش کشید