Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فر در مصاحبه با برنامه "رویداد" ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات مرصاد گفت: پدافند هوایی و سایت سوباشی در طول هشت سال دفاع مقدس اطلاعات و اخباری که مربوط به غرب کشور بود را به صداوسیما و مردم اعلام می‌کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: سایت پدافند هوایی غرب کشور در دوران جنگ تحمیلی بیش از ۲۰۰ بار مورد هجوم ارتش بعث عراق قرار گرفت ولی با پدافند هواییِ قوی که در اختیار داشتیم، مقاومت کردیم و این سایت منهدم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فر در این مصاحبه کوتاه تلفنی در رادیو گفت‌وگو، خاطرنشان کرد: هدف قرار دادنِ این سایت برای دشمن موضوعی مهم بود و فرمانده وقت رژیم بعث عراق اعلام کرده بود که اگر خلبان‌های عراقی نتوانند سایت فوق را منهدم کنند، این افتخار باید نصیب شخص خودم شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: بعد از صدور و پذیرش قطعنامه در روز پنجم مرداد ماه، سایت پدافند هوایی سوباشی مورد اصابت موشک‌های ارتش بعث عراق قرار گرفت و ۱۹ نفر از بهترین همرزمان من در سایت قهرمان سوباشی به شهادت رسیدند.

کد خبر 693627 منبع: ایسنا برچسب‌ها عراق - صدام دفاع مقدس خبر ویژه دفاع - ارتش جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: عراق صدام دفاع مقدس خبر ویژه دفاع ارتش جمهوری اسلامی جنگ تحمیلی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۵۹۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این دیدار احمدیان و قاسم الاعرجی ضمن مرور میزان اجرای توافق امنیتی، مقرر کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هرچه‌ زودتر تشکیل جلسه دهند.

الاعرجی در این دیدار با راهبردی دانستن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق در اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق در این ملاقات همچنین از نقش جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات منطقه تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال شرق : شکوفایی و بالندگی امروز کشور ثمره خون شهدا
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند