Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@22:50:45 GMT

خرید هافبک دفاعی مورد تایید گل‌محمدی برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۰۹۲۵

خرید هافبک دفاعی مورد تایید گل‌محمدی برای پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، سینا اسدبیگی که در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند، پس از تایید یحیی گل‌محمدی و مذاکره و توافق باشگاه پرسپولیس با وی، برای سه سال پیراهن سرخ‌پوشان را بر تن خواهد کرد.

او امروز در نشست با رضا درویش قرارداد خود را امضا کرد. اسدبیگی سابقه بازی در تیم‌های ذوب آهن، پیکان و هوادار را در کارنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5549167

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مهدی طارمی فدراسیون فوتبال فدراسیون ورزش های دانشگاهی ریکاردو ساپینتو تکواندو وزارت ورزش و جوانان پرتغال مسابقات قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عزت‌اللهی 27 ساله که بعد از انتقال به شباب الاهلی دبی و بازی در لیگ ادنوک، همچنان آمادگی خود را به عنوان یک هافبک دفاعی تراز حفظ کرده، در دومین بازی فیفادی نیز از ابتدا برای تیم ملی به میدان رفت.

عزت‌اللهی این بار هم در معرض رقابت با بازیکنان فیزیکی و خشن ترکمنستان قرار داشت که با ملاطفت داور مواجه شده و برخورد خشن‌تری هم با بازیکنان ایران داشتند اما هافبک دفاعی سرسخت تیم ملی دوئل با آنها را به سود خود خاتمه داد.

نکته جالب در مورد عزت‌اللهی اینکه او حالا به مرز 70 بازی ملی رسیده و در صورتی که بیرانوند در فیفادی خرداد ماه بازی نکند، فرصت این را خواهد داشت تا از رکورد گلر شماره یک تیم ملی نیز عبور کند و به آمار سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش نزدیک شود؛ هرچند که سن پایینتری نسبت به این بازیکنان دارد.

هافبک شماره شش تیم ملی که در این بازی محمد قربانی جوان را هم کنار خود داشت و سعی می‌کرد در ایفای نقش این بازیکن تازه وارد نیز به او یاری برساند، در انتقال توپ کمک زیادی به بخش تهاجمی ایران انجام داد.

او حالا خود را آماده رقابت حساس پایان فصل در لیگ امارات می‌کند و سپس فیفادی خرداد ماه فرا خواهد رسید که عزت‌اللهی آماده دیدار حساس با ازبکستان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • از خرید پرسپولیس استقبال نمی‌کنیم!
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • فصل هافبک 58 میلیون پوندی چلسی تنها با 32 دقیقه بازی به پایان رسید
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • تونی کروس، لسان‌الغیب آلمان / عکس
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • ترافیک خط دفاعی به سود پرسپولیس شد