Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،سردار سعید کوشکی جهرمی چهارشنبه در سومین همایش گام دومی‌های جهاد تبیین در شیراز افزود: اولین ویژگی تبیین‌گران این است که از بی دانشی ،شبهات ، ابهام و اثر پذیری از دشمن عاری باشند.

وی با بیان اینکه انسان‌های تبیین گر باید تذکیه شده و حکمت آموخته باشند،گفت: کفار امروزه در مقابل جمهوری اسلامی جرات اقدام نظامی ندارند چون نیروهای مسلح به فرمان رهبری از هر جهت آماده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ادامه داد: دشمن هوشیار است و حسابگر و به همین دلیل اقدام نظامی علیه کشور ما نخواهد کرد.

وی بر این مطلب که هیچ دین الهی از مسیر اصلی خارج نشد مگر با اقدام نفوذگران تاکید کرد و گفت: در برهه کنونی فساد منجر به ظلم به نظام جمهوری اسلامی شده است.

کوشکی جهاد تبیین را رمز عملیات جوانان نسل پنجم در گام دوم انقلاب دانست و افزود: نظام سلطه از تمام توان برای مقابله با انقلاب اسلامی استفاده کرده که نمونه آن را می توان در مساله اختلاس‌گرانی از جمله خاوری دید که پلیس بین المللی و اینترپل هیچ همکاری در بازگرداندن این مفسدین به ایران نمی‌کنند.

وی در ادامه گفت: همه انقلابهای جهان توسط انقلابیون و قبل از دهه چهارم سرنگون شدند و در برهه کنونی نیز ممکن است هر گروهی حتی در جبهه انقلابی و یا حتی در لباس روحانیت به انقلاب ضربه بزند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با تاکید بر اینکه جز مقابله با جنگ نرم دشمن راهی برای نگهداری انقلاب نیست،اظهار داشت: دولت انقلابی کنونی فرصت و ظرفیت ارزشمندی است زیرا تفاوت ماهیتی با دولت قبل دارد.

وی ادامه داد: جهادگران تبیین با مطالعه اقدام به روشنگری کنند و توجه داشته باشند که بزک کردن طاغوت یکی از هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب است.

کوشکی اضافه کرد: نادیده گرفتن دستاوردهای کشور و هجمه به یکی از اساسی ترین وجه انقلاب اسلامی یعنی عفت و حیاء در جامعه از مهمترین ابزارهای جنگ نرم توسط دشمنان است.

وی سو استفاده از احساسات جامعه را یکی از مهمترین ابزارهای میدانی دشمن دانست و گفت: رتبه دوم استفاده از فضای مجازی به نسبت جمعیت در جهان مربوط به ایرانیان است و باید در این فضا جهاد تبیین اجرایی شود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ثارالله شیراز: جهاد تبیین فرضیه‌ای فوری و قطعی است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت ثارالله شیراز نیز در ادامه این همایش گفت: جهاد تبیین بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و بعنوان یک فریضه فوری و قطعی تلقی می‌شود.

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم مرتضوی نسب با بیان اینکه مسئولین وظیفه سنگین‌تری نسبت به آحاد جامعه دارند،افزود: همه جامعه در جنگ دشمن در فضای مجازی باید قدم بردارند.

وی ادامه داد: تاکنون سه همایش بزرگ در راستای جهاد تبیین با حضور بسیجیان و نخبگان شیراز برگزار شده و ماهانه نیز ۱۸۰ نشست سیاسی در پایگاه های مقاومت بسیج شیراز برگزار می شود که در همین راستا ۲۲۰ کانال در فضای مجازی تشکیل شده تا در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب گام برداشته شود.

گفتمان سازی در گام دوم

دبیر برگزاری سومین همایش گام دومی های جهاد تبیین شیراز نیز در این آئین اصلی ترین سیاست اجرای این همایش را گفتمان سازی تفکر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین افراد تاثیر گذار در سطح جامعه دانست و گفت: در اوج تحریم ها ۴۰ ساله اول انقلاب را پشت سرگذاشته و باید از دستاوردهای معنوی و عقیدتی گام اول به درستی حفاظت شود.

صادق زارع مهذبیه افزود: ۱۵ هزار شهید در سطح استان فارس تقدیم انقلاب اسلامی شده است و هر دولتی که در راستای اهداف انقلاب گام بردارد ازجمله دولت کنونی وظیفه همگان است که آن دولت را یاری دهند.

فرماندار سپیدان: جایگاه هر کس در جهاد تبیین مشخص شود

فرماندار شهرستان سپیدان نیز در این مراسم گفت: رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند که همگان باید جایگاه خود در جهاد تبیین را مشخص کنند.

محمد رضایی افزود: اندیشه های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در جهاد تبیین باید گسترش یابد.

وی اظهار داشت: مسئولان و جهادگران باید بدانند که هرچه در بین مردم بیشتر باشند بیشتر می توانند به جامعه خدمت کنند.

رضایی تصریح کرد: همه مردم و مسئولان مدیون خون پاک شهداء هستند و اگر به این مساله توجه نشود با مشکل مواجه خواهیم شد.

فرماندار شهرستان سپیدان در پایان تاکید کرد: وظیفه همگان در حوزه جهاد تبیین عمل گرایی است تا همراه با مردم بتوان برای ملت ایران گام‌های واقعی برداشت.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین شیراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جهاد تبیین شیراز فارس انقلاب اسلامی جهاد تبیین گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۱۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمدصادق معتمدیان صبح امروز در جلسه ستاد خانواده و جمعیت استان با اشاره به اینکه اجرای قانون جوانی جمعیت تکلیف قانونی دستگاه‌های متولی است، افزود: ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان با جدیت بر اجرای قوانین این حوزه نظارت داشته و تصمیمات براساس اولویت‌های آذربایجان غربی در این حوزه اتخاذ خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر اطلاع رسانی ظرفیت‌های قانونی پیش بینی شده برای جوانی جمعیت در جامعه، خاطرنشان کرد: دستگاه هایی، چون صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ...، با برگزاری دوره‌های آموزشی و همچنین تولید محتوای مناسب و برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی مستمر برای جامعه هدف، برنامه جوانی جمعیت را در بین جوانان ترویج کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی به ضرورت فرهنگ سازی و تولید محتوا در حوزه ترویج جوانی جمعیت نیز اشاره کرده و افزود: با توجه به اهمیت موضوع جوانی جمعیت، ازدواج و فرزندآوری، از ظرفیت نخبگان و کارشناسان و دانشگاهیان و صاحب نظران برای اطلاع رسانی این مباحث به جامعه هدف استفاده شود.

معتمدیان با تاکید بر تولید محتوا توسط دستگاه‌های متولی جوانی جمعیت برای فضای مجازی، اضافه کرد: از ظرفیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجموعه‌های انقلابی و تشکل‌های مردمی جهت ارتباط گیری صحیح با جامعه هدف استفاده شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری کارگاه‌های آموزشی تبیین جوانی جمعیت در استان، گفت: از ظرفیت دانشگاهیان، روحانیون و نخبگان که به موضوع جوانی جمعیت اشراف دارند، روند تبیین سیاست‌های نظام و دولت سیزدهم در این حوزه تبیین شده و زمینه گفتگو و اقناع سازی جامعه فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر آگاه سازی جامعه از ظرفیت‌های قانون جوانی جمعیت، افزود: ظرفیت‌های قانونی برای ارائه تسهیلات تشویقی از قبیل ارائه زمین، مسکن و تسهیلات بانکی، به جامعه هدف جوانی جمعیت اطلاع رسانی شده تا واجدین شرایط بتوانند از این موارد تشویقی بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در راستای پاسخ سپاه به اسرائیل
  • عملیات «وعده صادق» مردم را دلگرم کرد
  • حمایت از طرح ها و برنامه های جهاد دانشگاهی
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • تهاجم فرهنگی سابقه ۲۰۰ ساله دارد/ راه‌اندازی کتابخانه عمومی «اقتصاد و فرهنگ»
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • روزنامه‌نگاران رکن اصلی جهاد تبیین هستند
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند