Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-25@06:02:33 GMT

خبر خوش برای روستائیان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۲۷۵۰

خبر خوش برای روستائیان

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام خبر پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی مسکن روستایی، گفت که شنبه آینده با ابلاغ بانک مرکزی پرداخت وام مذکور آغاز می‌شود. بر اساس اعلام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری روز گذشته طی نامه‌ای به سازمان برنامه و بودجه دستور پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس‌جمهوری طی نامه‌ای به رئیس سازمان برنامه بودجه خواستار مساعدت این سازمان با پیشنهاد افزایش سقف وام مسکن روستایی شد. سازمان برنامه و بودجه نیز در اجابت دستور رئیس جمهور، با وجود برنامه جدی دولت برای جلوگیری از هرگونه فشار بودجه‌ای تورم زا موافقت کرد که سقف تسهیلات مسکن روستایی افزایش یابد.

بر این اساس روز شنبه ۸ مرداد با ابلاغ رسمی بانک مرکزی به تمامی بانک‌های عامل، سقف مبلغ وام نوسازی و بهسازی واحد‌های مسکونی روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت و فرآیند دریافت وام جدید در سراسر کشور برای متقاضیان آغاز می‌شود.

اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز با ابراز خرسندی از تسهیل ایجاد شده در طرح‌های توسعه روستایی، به نمایندگی از جامعه روستائیان کشور از زحمات دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و مساعدت‌های سازمان برنامه و بودجه در ابلاغ این قانون قدردانی کرده است.

مجید جودی معاون امور بازسازی بنیاد مسکن صبح امروز از حل مشکل پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفته بود: سازمان برنامه و بودجه طی روز‌های آینده تضمین‌نامه یارانه وام را ارائه می‌دهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رئیس جمهوری سازمان برنامه و بودجه وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی سازمان برنامه و بودجه مسکن روستایی پرداخت وام بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان، مصطفی بیک مداح افزود: ماشین آلات عمرانی بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه وقوع سیل و امدادرسانی به مناطق خسارت دیده از بارندگی در شهرهای جنوب استان حضوری فعال داشتند.

وی ادامه داد: تاکنون بر اساس برآورد اولیه هزار و ۵۰۰ واحد روستایی نیازمند تعمیر ناشی از سیلاب در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بارندگی‌های رگباری اخیر استان و طغیان رودخانه‌های محلی ۵۰۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی و ۱۵۰ واحد مسکونی در شهرهای جنوب استان کاملاً تخریب شدند که نیازمند بازسازی مجدد هستند.

وی تاکید کرد: به محض تأمین اعتبارات مورد نیاز تعمیر و بازسازی منازل شهروندان سیستان و بلوچستان از سوی این نهاد آغاز خواهد شد.

کد خبر 6085071

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • بارندگی های سرباز خسارت فاجعه بار نداشت
  • اجرای طرح هادی در ۶۰ درصد روستا‌های ایجرود
  • ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن روستایی در ایلام پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد