Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پیمان کرمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵  الی۲۴  روز جمعه هفتم مرداد ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین با اعلام ماموران پلیس راه در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ همان روز تا پایان تخلیه بار ترافیکی از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمی خاطرنشان کرد: به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهادهای امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

فرمانده پلیس راه البرز  به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های استان البرز است و در زمان تعطیلی‌ها بر میزان ترافیک در یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی این استان افزوده می‌شود.

جاده کرج - چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.

برچسب‌ها جاده چالوس پلیس راهور ناجا کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جاده چالوس پلیس راهور ناجا کرج جاده چالوس پلیس راهور ناجا کرج پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است

آفتاب‌‌نیوز :

علی زندی فر با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی البرز اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در محورهای مواصلاتی استان، در حال حاضر شاهد بارش پراکنده باران در تمام جاده‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گزارش‌های دریافتی نشان می‌دهد تردد در تمامی محورهای مواصلاتی البرز عادی است و ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

این مسئول توضیح داد: تمام مسیرهای البرز باز است و هیچ مشکلی برای عبور و مرور خودروها وجود ندارد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای البرز گفت: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود. البته قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی شد و تردد در محور برقرار است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است