Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور صبح امروز پنجشنبه، در حالی که به منظور برگزاری سی‌امین سفر استانی دولت مردمی به همدان سفر کرده است، به رئیس دفتر خود ماموریت داد که در تماس با استاندار تهران پیگیر آخرین وضعیت امدادرسانی به سیلزدگان امامزاده داوود (ع)‌ تهران شود.

بر این اساس، غلامحسین اسماعیلی در تماس با استاندار تهران که در محل امامزاده داوود (ع) حضور دارد، دستورات حجت‌الاسلام رئیسی مبنی بر بسیج کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه را به وی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام شهرداری منطقه ۵، در پی هشدارهای قبلی هواشناسی و اعلام صورت پذیرفته و بروز طوفان و بارش‌های نیمه شب گذشته جاده امام‌زاده داوود (ع) دچار سیلاب شد.

در حال حاضر سیلاب فروکش کرده و گل و لای ناشی از سیلاب در محل است که کارکنان شهرداری در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در محل حاضر و در حال تخلیه گل و لای و کمک‌رسانی به شهروندان هستند.

 تا این لحظه ۸ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه، تحویل عوامل اورژانس شدند و دو نفر جان خود را از دست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی امامزاده داوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی یزد، تصادف و گیرافتادن راننده به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی یزد اعلام و آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۳ و ۱۱ فورا به محل اعزام شدند.

نیرو‌های آتش‌نشانی در صحنه حاضر شدند و راننده این خودرو با آسیب وارده از ناحیه سر و صورت، با تلاش افراد حاضر در محل حادثه از خودرو بیرون آورده شده بود. 

 

آتش نشانان پس از ایمن سازی محل، اقدامات لازم برای پیشگیری از آتش‌سوزی احتمالی خودرو را انجام داده و ماموریت خود را به پایان رساندند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • عملیات نجات دره مرگ تهران
  • آتش نشانان تهرانی در حال تخلیه آب از خانه سیل زدگان بلوچ | نجات یک بیمارستان مهم در کنارک
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید
  • ارسال بیش از ۲ هزار موکت و پتو به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • کمک‌های هلال‌احمر یزد به مردم مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • ارسال ۱۴۰۰ تخته موکت و ۶۵۰ تخته پتو از هلال‌احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • بیش از ۲۵ هزار البرزی آموزش‌های امدادی را فراگرفتند
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان