Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:02:30 GMT

پایان خط کشی محور پردیسان_ورجان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۰۴۰۱۶

پایان خط کشی محور پردیسان_ورجان

به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، سیدحسن خلیلی نیا، رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد: با اعتباری بالغ برپنج میلیارد ریال، طرح خط کشی، به طول ۳۵ کیلومتر و رامبل (شیار‌های لرزاننده) به طول ۱۱ کیلومتر، درمحور پردیسان- ورجان اجرا و به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به موقعیت شهرستان کهک و توابع آن که از مناطق مهم گردشگری و ییلاقی استان است  و درطول ایام مناسبتی سال، بخصوص ایام پایانی هفته، محور‌های برونشهری آن با حجم ترافیک چشمگیری روبروست، طرح ارتقای ایمنی راه‌های آن  دراولویت اقدامات اداره کل راهداری بوده است.

خلیلی نیا با بیان این مهم که طرح ارتقای ایمنی پردیسان- ورجان که کوتاهترین مسیر دسترسی به شهرستان کهک وتوابع آن است درقالب پروژه‌های عمران جاده‌ای متعددی، اعم از پیمانی- امانی، اجرا شده به عملیات بهسازی و روکش آسفالت آن اشاره کرد و گفت: با عنایت به نقش خطوط ترافیکی در تامین ایمنی (به خصوص درطول شب) درقالب طرحی پیمانی نسبت به خط کشی محور پردیسان- ورجان با کیفیت مطلوب و استفاده از دورنگ زرد و سفید اقدام شد.

خلیلی نیا تاکید کرد: بلافاصله پس از تکمیل عملیات روکش آسفالت محور پردیسان- ورجان، طرح خط کشی محور به طول ۳۵ کیلومترو درسه خط (به انضمام میدان ورجان) به مرحله اجرا درآمد.

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم درادامه به اجرای شیار‌های لرزاننده درخط وسط محور پردیسان- ورجان اشاره کرد و گفت: نظر به نقش شیار‌های لرزاننده در انتقال پیام‌های هشداری به راننده به منظور جلوگیری از انحراف خودرو به باند مقابل، نسبت به اجرای این پروژه درخط وسط محورپردیسان- ورجان وبه طول ۱۱ کیلومتر اقدام شد.

سید حسن خلیلی نیا اعتبار تخصیصی اجرای طرح خط کشی و شیار‌های لرزاننده محور پردیسان- ورجان را بالغ بر پنج میلیارد ریال اعلام کرد .

رئیس اداره ایمنی راه‌ها و حریم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم می گوید: بی تردید مهمترین عامل در مانایی خطوط ترافیکی عدم عبور خودرو از روی آن هاست، لذا از رانندگان درخواست می شود نسبت به صیانت از راه ها، ابنیه فنی، تجهیزات ایمنی، خطوط و نقوش ترافیکی و ... اهتمام لازم را داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها راهداری و حمل و نقل جاده ای قم اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم شیار های لرزاننده محور پردیسان ایمنی راه ها خلیلی نیا خط کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد

مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج -کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ‌علی زندی‌فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج ـ کندوان اظهار ‌داشت: مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

وی افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج ـ کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود، اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 مدیر‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه 141 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته
  • اجرای پروژه نصب حفاظ میانی در آزادراه کرج قزوین
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری