Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی یزدی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: در این مسابقات تیم قم با چهار نماینده حضور پیداکرده بود که هر چهار ورزشکار موفق به کسب مدال شدند.

رییس هیات انجمن‌های وزش‌های رزمی قم ادامه داد: این دوره از مسابقات شامگاه روز گذشته پنجم مردادماه جاری به میزبانی استان تهران و با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در قالب این رقابت‌ها یگانه نجفی در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم رده سنی نوجوانان مدال برنز مسابقات را از آن خود کرد.

یزدی اضافه کرد: در رده سنی جوانان نیز ملیکا شیرزادی در منفی ۴۵ کیلوگرم، مدال نقره و آیدا طاهری در منفی ۷۵ کیلوگرم گردن‌آویز طلا را تصاحب کردند.

وی افزود: در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم بزرگسالان نیز فاطمه شاقی مدال برنز مسابقات را به گردن آویخت.

برچسب‌ها قم فدراسیون ورزش های رزمی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم فدراسیون ورزش های رزمی بانوان قم فدراسیون ورزش های رزمی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود

مرتضی قدیمی  با بیان اینکه هم اکنون آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و از بعدازظهر با وزش باد همراه است، گفت: تا روز شنبه هفته آینده شرایط جوی استان پایدار و آسمان عمدتا صاف خواهد بود و در این مدت بارشی نیز نخواهیم داشت.

وی یادآور شد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه افزایش ناپایداری و ابر و افزایش سرعت وزش باد به ویژه برای ساعات بعدازظهر پیش بینی شده است که احتمال رگبار پراکنده باران و وقوع رعد و برق نیز طی این ۲ روز وجود دارد.

قدیمی با اشاره به نوسانات دمایی نقاط مختلف استان اظهار داشت: نوسان دماها طی روزهای آینده کم و روند کلی با شیب ملایمی برای پنج روز آینده افزایشی است.

وی دمای هوای فعلی شهر زنجان را یک درجه سانتیگراد بیان کرد و گفت:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت پنج درجه کاهش یافته است.

قدیمی افزود:‌ طی شبانه روز گذشته روستای خیرآباد با دمای منفی چهار درجه سانتیگراد سردترین و گیلوان با ۲۰ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای هوای زنجان منفی ۲ و ۱۲ درجه، ابهر ۲ و ۱۵ درجه، خرمدره ۲ و ۱۵ درجه، آب‌بر هفت و ۱۵ درجه، خدابنده یک و ۱۲ درجه، سلطانیه منفی و ۱۲ درجه و ماهنشان ۲ و ۱۶ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر نیز به طور ۱۲ ساعته مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • کسب دو نقره و دو برنز بوکسورهای ایرانی در تورنمنت جاده ابریشم 
  • ۴ مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • چهار مدال نقره و برنز بوکسورهای ایران در باکو
  • ۴ مدال بوکسورهای ایران در تورنمنت باکو/ باخت پرویزی و امیری در فینال
  • تورنمنت جاده ابریشم| چهار مدال نقره و برنز بوکسور‌های ایران در باکو
  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان