Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از بازدید میدانی وزیر کشور، رییس جمعیت هلال‌احمر، استاندار تهران و مسئولین محلی از مناطق سیلزده تهران و مناطقی که رانش زمین صورت گرفته جلسه اضطراری مدیریت بحران در امامزاده داوود تهران تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، بامداد امروز سیل و رانش زمین منطقه امامزاده داوود تهران را در بر گرفت. گل‌ولای به داخل امامزاده نفوذ کرده و خودروها در زمین گیر افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه حوالی ساعت ۱:۳۰ بامداد رخ داد که بلافاصله تیم‌های عملیاتی لازم به منطقه اعزام شدند.

وزیر کشور و استاندار تهران در منطقه حضور دارند و پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز هم بازدید هوایی از منطقه و ارزیابی حادثه داشتند.

در حال حاضر ۲۳ تیم عملیاتی، ۲ تیم آنست (جست‌وجو و نجات با سگ‌های زنده یاب) با استفاده از ۱۳ خودروی کمک‌دار، ۴ آمبولانس و ۳ خودروی نجات مشغول خدمت‌رسانی به متاثرین و جست‌وجو مفقودین هستند.

بر اساس اعلام مجتبی خالدی رئیس اورژانس کشور تا کنون در این حادثه ۸ نفر مصدوم و ۲ نفر کشته‌شده‌اند.

احمد وحیدی وزیر کشور به سرعت عازم این منطقه شد تا از نزدیک بر روند مدیریت بحران نظارت کند و دستگاه‌ها و نهادهای مسئول را برای امدادرسانی بهتر و سریع‌تر بسیج سازد. محسن منصوری استاندار تهران هم وزیر کشور را همراهی می‌کند.

بنا به گفته سجاد محمدعلی نژاد مدیرکل حوزه شهردار تهران با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری سیل غرب تهران گفت: سحرگاه امروز و بلافاصله پس از این حادثه علیرضا زاکانی شهردار تهران برای بررسی وضعیت منطقه در امامزاده داوود حاضر شد.

جلسه ستاد بحران با حضور شهردار تهران، وزیرکشور، استاندار تهران و رئیس هلال احمر تشکیل شد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رانش زمین سیل امامزاده داود جلسه اضطراری مدیریت بحران استاندار تهران وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت

به گزارش خبرآنلاین، رانش زمین در استان «سولاوسی جنوبی» اندونزی دست‌کم ۲۰ کشته برجای گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت: آژانس ملی مدیریت بلایای طبیعی اندونزی امروز (سه شنبه) اعلام کرد تیم‌های امدادی در پی رانش زمین دو جسد دیگر را در سولاوسی جنوبی پیدا کرده‌اند و شمار قربانیان این حادثه به ۲۰ تن رسیده است.

باران شدید شنبه شب به وقت محلی باعث رانش زمین در مناطقی از این استان اندونزی شد که در پی آن چند تن مصدوم و چهار خانه نیز مدفون شدند.

عملیات جست‌وجو و نجات در میان مه و بارش باران انجام شد و رانش زمین، جاده ها را مسدود کرد.

به گزارش شینهوا، با پیدا شدن دو جسد آخر، عملیات جست‌وجو پایان یافته است با این حال مقامات محلی همچنان آماده امدادرسانی هستند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895782

دیگر خبرها

  • فیلم/حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • حضور وزیر کشور در جلسه عملیات پاسخ به بحران
  • ستاد مدیریت بحران سیب و سوران تشکیل جلسه داد
  • ۷ استان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند | هشدار قرمز بارش شدید برای ۵ استان
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • خطر فرونشست زمین در شریان‌های حیاتی کشور بررسی شد
  • ستاد بحران شرق استان کرمان تشکیل شد
  • رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت
  • رانش‌زمین در ابن کشور قربانی گرفت
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد