Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، گفت: قله‌ افتخار دولت سیزدهم در چهار سال آینده چهار میلیون مسکن در کشور و ۱۰۰ هزار مسکن در استان همدان است.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی پنج‌شنبه ۶ مردادماه در شورای اداری استان همدان که با حضور رئیس جمهور در حال برگزاری است، گفت: استان همدان ظرفیت بالایی دارد که باید به آن توجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه دولت مردمی یک دولت مردمی است، اظهار کرد: شما فشارهای اقتصادی را تحمل می‌کنید تا به مردم آسیب نرسد اما متأسفانه این روزها فشار اقتصادی بر مردم زیاد است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه مردم در آینده‌ای نزدیک طعم شیرین مدیریت دولت بر کشور را می‌چشند، تصریح کرد: مشکل مسکن در کشور وجود دارد و اقشار پایین جامعه توانایی پرداخت پیش پرداخت ساخت مسکن را ندارند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: قله‌ی افتخار شما در چهار سال آینده ۴ میلیون مسکن در کشور و ۱۰۰ هزار مسکن در استان همدان است.

حاجی‌بابایی اضافه کرد: خوشبختانه وحدت خوبی در استان همدان حاکم است و با وجود اینکه مشکلات و انتقادات وجود دارد اما با هم متحد هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر هیات دولت مسکن در کشور استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۰۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان

پویا تابعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در سخنانی، اظهار داشت: از سال ۸۴ تا قبل از دولت سیزدهم حدود ۱۹۴ هزار مترمربع در روستاها انجام شده است.

وی عنوان کرد: این در حالی است که در دولت سیزدهم و همچنین با احتساب برنامه امسال که حدود ۸۰۰ هزار مترمربع آسفالت بوده، دو میلیون و ۴۷۵ هزار مترمربع آسفالت روستاها انجام خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به تهیه و بازنگری طرح‌های هادی روستایی در لرستان، بیان داشت: از سال ۹۶ تا قبل از دولت سیزدهم ۲۶۴ طرح هادی بازنگری شده، این در حالی است که در سه سال اخیر طرح هادی ۵۳۸ روستا بازنگری شده است.

تابعی با بیان اینکه این عدد دوبرابر دولت قبلی است، گفت: همچنین تا قبل از دولت سیزدهم، طرح هادی در ۵۴۰ روستای استان اجرا شده بود و این در حالی است که طی دولت سیزدهم طرح هادی در ۴۴۰ روستای استان اجرا شده است.

وی افزود: همچنین در بحث حساب ۱۰۰ امام و کمک به ساخت و تعمیر مسکن محرومان، طی سال گذشته ۲۶۰ واحد مسکونی را تعمیر و یا احداث کردیم.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان، تصریح کرد: اعتبار هزینه شده به‌صورت بلاعوض دراین‌رابطه حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده است.

کد خبر 6080453

دیگر خبرها

  • چند نفر در ایران مستاجر هستند؟
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • فرآیند ساخت ۲.۵ میلیون واحد مسکن در سطح کشور اجرایی شد
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • آمارهای ابراهیم رئیسی درباره تولید، مسکن، رشد اقتصادی و ...
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • وزیر ارتباطات: هفت هزار و ۱۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار کشور اینترنت پرسرعت دارند
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان