Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، شب گذشته باشگاه بارسلونا از عقد قراردادی ۵ ساله با «ژولس کُنده» خبر داد.

مدافعی که در سویا خوش درخشید و به گزینه انتقال برخی باشگاه‌ها مثل چلسی نیز لقب گرفت ولی در نهایت ژاوی توانست این بازیکن را به نیوکمپ آورد.

بارسلونا برای جذب مدافع فرانسوی با سویا به مبلغ ۵۰ میلیون یورو به اضافه ۵ میلیون یورو پاداش به توافق رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کُنده به پنجمین خرید بارسلونا در این فصل نام گرفت. پیشتر ژاوی بازیکنانی مثل کسیه از میلان، کریستینسن از چلسی، رافینیا از لیدزیونایتد و لواندوفسکی از بایرن مونیخ را خریداری کردند.

جرارد رومرو، خبرنگار مشهور بارسایی نوشت که پروژه بعدی بارسلونا خرید «سزار آزپیلیکوئتا» از چلسی خواهد بود. این بازیکن مدت‌هاست که گزینه ژاوی نام گرفته و حتی گفته می‌شود که به توافق شفاهی با بارسلونا نیز رسیده است.

البته نکته مهم رفتار چلسی در مقابل بارسلونا خواهد بود. باشگاه انگلیسی در این تابستان مقابل بارسلونا بازنده تمام عیار بود زیرا هم در خرید رافینیا مقابل بارسا شکست خورد و هم در لحظه آخر کُنده را از دست داد. باید دید با چنین اتفاقاتی آیا بارسلونا می‌تواند کاپیتان چلسی را خریداری کند؟

از سمت راست: کریستینسن - رافینیا - لواندوفسکی - کنده -کسیه

کد خبر 694022 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی در بارسلونا ماندنی شد

با اعلام فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالا، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

بارسلونا و ژاوی در حالی برای ادامه همکاری به توافق رسیده‌اند که این سرمربی در ماه‌های گذشته با قاطعیت از ترک بلوگرانا در پایان فصل جاری خبر داده بود.

منبع: خبر ورزشی

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بحران در کاتالان
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم