Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@06:07:08 GMT

تأسیسات گردشگری محور کرج_کندوان ساماندهی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۲۶۹۳

تأسیسات گردشگری محور کرج_کندوان ساماندهی می‌شوند

شهرام علی‌محمدی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: حدود ۱۵۰ تاسیسات گردشگری شامل واحدهای اقامتی و پذیرایی در این محور وجود دارد که شامل خانه‌ مسافر، مهمانپذیر و هتل و واحدهای پذیرایی شامل رستوران، سفره‌خانه سنتی، فروش سوغات و لبنیات و شیرینی‌های محلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقریبا نیمی از این واحد‌ها مجوز دریافت کرده‌اند و باقی بدون پروانه فعالیت می‌کنند. برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های زیربط در حال انجام است تا مجوزهای لازم برای باقی این واحد‌ها نیز صادر شود.

علی محمدی ادامه داد: محیط زیست، منابع طبیعی، آب منطقه ای و... برخی از دستگاه‌های مرتبط با این موضوع هستند و تلاش می شود مراحل قانونی طی شود. در این مورد رعایت بستر و حریم رودخانه نیز مد نظر گرفته می شود. 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی البرز افزود: برخی از این واحد‌ها بیش از ۴۰ سال فعالیت می‌کنند ولی به دلیل مشکلات قانونی برای اخذ استعلام‌های مربوطه موفق به دریافت مجوز نشده‌اند.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری توریسم کرج کندوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محور کرج - کندوان که از دوم تا سوم اردیبهشت ماه به علت انجام عملیات نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه نیز جهت ادامه عملیات نصب توری بر روی کوه از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود است.

رانندگان می‌توانند جهت تردد از محور آتشگاه - برغان و آزادراه تهران - شمال استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • تردد آزاد؛ محور کندوان باز شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • عضو هیئت‌علمی واحد علوم و تحقیقات، نشان ملی قانون را دریافت کرد
  • انسداد محور کرج – کندوان تمدید شد
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • محور کرج کندوان فردا چهارم اردیبهشت مسدود است
  • از پایگاه مخفی آمریکایی‌ها در صحرای نقب چه می‌دانید؟
  • مقایسه تعداد تعطیلات در ایران با دیگر کشورها / در ساماندهی تعطیلات به افزایش مصرف سوخت و گردشگری خودرو محور توجه شود