Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد عسکری روز جمعه در گفتگو با ایرنا در خصوص وضعیت شهرستان داراب در پی سیلاب چند روز گذشته اظهار کرد: در پی بارندگی‌های شدید و جاری شدن روان آب‌ها و سیلاب خسارات گسترده ای به بخش‌های مختلف ۲ روستای رمبه و زین‌آباد داراب وارد شده است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت با بیان اینکه حدود ۵۰۰ خانه دچار آبگرفتگی شده است، گفت: حدود ۱۰۰ خانه در روستای رمبه و ۳۸۰خانه نیز در روستای زین‌آباد دچار آبگرفتگی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسکری ادامه داد: آب تا ارتفاع یک‌متری منازل بالا آمده است و تمام تجهیزات و امکانات اولیه زندگی اهالی این روستاها از بین رفته است.

وی با اشاره به اینکه خسارات بسیاری به باغات، مزارع و زمین‌های کشاورزی این دو روستا وارد شده، گفت: ضروری است که ستاد بحران هرچه سریعتر فرش، پتو مواد غذایی و امکانات لازم در اختیار مردم این دو روستا قرار دهد. از وزیر کشور نیز خواسته ایم که سریعتر برای در جریان قرار گرفتن مشکلات مردم در این روستاها به شهرستان داراب سفر کند.

۲۵۰ خانوار مکانی برای زیستن ندارند

حجت‌الاسلام محمدرضا خسروی امام جمعه داراب نیز اظهار کرد: از مجموع ۵۰۰ خانوار این روستاها حدود ۲۵۰ خانوار مکانی برای زندگی ندارند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های این دو روستا به طور کلی از بین رفته، گفت: زیرساخت‌هایی از جمله آب، برق،پارک‌ها و جاده‌های این دو روستا آسیب بسیاری دیده است.

خسروی با بیان اینکه در این روستاها دیوارهای منازل مسکونی فرو ریخته، یادآور شد: مردم در حال حاضر مکانی برای نگهداری دام‌هایشان ندارند و حتی از امکانات اولیه برای زندگی و وسایل گرمایشی و سرمایشی برخودار نیستند.

امام جمعه داراب گفت: متأسفانه هنوز اقلام و امکانات مورد نیاز در اختیار اهالی این مناطق قرار نگرفته و توقع ما این است که سریعا جبران خسارت شود و تجهیزات مورد نیاز در اختیار اهالی این روستاها قرار بگیرد.

داراب در فاصله ۲۵۴ کیلومتری شیراز قرار دارد.

برچسب‌ها داراب نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز سیل فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داراب نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز داراب نماینده مجلس شورای اسلامی شیراز سیل فارس دو روستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟

روز گذشته یک عضو هیأت رئیسه مجلس از امضای بیانیه‌ای در حمایت از بازگشت طرح گشت ارشاد خبر داد.

به گزارش انتخاب، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه مجلس شورای اسلامی بیانیه بیش از ۱۶۰ تن از نمایندگان با موضوع تقدیر و تشکر از فرماندهی محترم فراجا و مردم عزیز ایران اسلامی در همراهی با اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد بیش از ۱۰۰ تن از نمایندگان مجلس حاضر به حمایت از طرح «نور» نشده اند.

 

دیگر خبرها

  • کم‌توجهی به روستاها موجب حاشیه‌نشینی در شهرها می‌شود
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • ببینید | نماینده اصولگرای مجلس تقصیر هک شدن سامانه مجلس را گردن عضو شورای شهر انداخت!
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • ۱۵ روستا در فریدن و نائین از آب شرب پایدار بهره‌مند می‌شوند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان