Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد بهرامیان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس اعلام رنگ بندی کرونایی وزارت بهداشت و مشخص شدن رنگ بندی استان کرمانشاه شهرستان پاوه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس اعلام وضعیت کرونایی سه شهرستان استان کرمانشاه در شرایط نارنجی کرونایی قرار دارند، گفت: شهرستان‌های اسلام آبادغرب، هرسین و کنگاور در شرایط نارنجی کرونایی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به رنگ بندی کرونایی جدید شهرستان کرمانشاه، گیلانغرب، سرپل ذهاب، صحنه، روانسر، سنقر و کلیایی، دالاهو، ثلاث باباجانی، جوانرود و قصرشیرین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

بهرامیان خاطر نشان کرد: انواع واکسن کرونا در استان کرمانشاه وجود داشته و افراد بالای ۱۸ سال که سه ماه از زمان تزریق نوبت دوم آنها گذشته می‌توانند برای دریافت دز سوم به مراکز واکسیناسیون کرونا شهری و روستایی استان مراجعه کنند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد: افرادی که تاکنون برای دریافت واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند هرچه سریع‌تر برای تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

کد خبر 5550591

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ستاد ملی مقابله با کرونا رنگ بندی کرونایی ویروس کرونا سیلاب بوشهر محرم 1401 وقوع سیلاب ویروس کرونا مدیریت بحران ماه محرم کرمانشاه بارش باران سیل کرمان همدان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا سی امین سفر استانی دولت کرونایی قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۵۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز

آلودگی هوا در آبادان و خرمشهر آغاز شده و در حال حاضر به وضعیت ناسالم برای گروه های حساس تبدیل شده است.

بنا بر آخرین داده های سامانه پایش کیفی هوای کشور ، غلظت آلاینده ها در خرمشهر ۱۴۸ میکروگرم بر متر مکعب است و تنها با افژایش ۲ میکروگرمی به وضعیت قرمز خواهد رسید که برای تمام افراد ناسالم است.

از گروه های حساس و بیماران زمینه ای و سالمندان خواسته شده از خروج غیرضروری بپرهیزند و در صورت خروج از ماسک استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • هوای خرمشهر در مرز رسیدن به وضعیت قرمز
  • وضعیت قرمز بازار گوشت
  • عزم جدی حل مشکل کم آبی شهر مرزی نوسود و روستاهای مرزی شهرستان پاوه