Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@12:25:25 GMT

ادامه بارش‌ها در همدان/کاهش شدت بارندگی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۱۸۱۴۸

ادامه بارش‌ها در همدان/کاهش شدت بارندگی

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از ادامه رگبار باران برای امشب خبر داد و گفت: شدت بارش‌ها نسبت به شب گذشته کمتر است.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، پیرامون وضعیت جوی در استان مطرح کرد: طی چند روز گذشته شاهد بارش‌های موسمی در کشور بودیم که از استان‌های جنوب شرق شروع شده و به ما که در شمال غرب هستیم، رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی با اشاره به نقطه‌ای و لحظه‌ای بودن بارش‌ها، تصریح کرد: براساس اطلاعاتی که تا الان به دست ما رسیده، بیشترین میزان بارش مربوط به روستای خردمند ملایر با ۱۷ میلی‌متر بوده است.

وی در رابطه با وضعیت بارش‌ها در شهر همدان، توضیح داد: طبق اطلاعاتی که تا الان دریافت کردیم، میزان بارش باران در ایستگاه دانشگاه بوعلی یک دهم میلی‌متر و در ایستگاه فرودگاه همدان صفر بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به رگبار باران و رعد و برق در شب گذشته، مطرح کرد: انتظار داریم امروز نیز بارش باران را با شدت کمتری داشته باشیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: پدیده دیگری که در آسمان استان مشاهده می‌شود، غبار رقیقی است که تا سه روز آینده، باعث کاهش دید خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به کاهش دما به علت بارش باران در استان، ادامه داد: در روزهای آینده دوباره شاهد افزایش دمای هوا هستیم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد با ۳۸ درجه سانتیگراد بیشترین و قهاوند و گل‌تپه با ۱۵ درجه سانتیگراد کمترین میزان دما در استان را داشتند، گفت: در شهر همدان کمینه و بیشینه دما ۱۶ و ۳۵ درجه بوده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بارش باران رگبار و رعد و برق هواشناسي بارندگي بارش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۱۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: باراش باران از دیروز در استان آغاز شده و تا فردا درچهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره افزود: کمترین میزان با ۷ دهم میلیمتر در مالخلیه گزارش شد.

به گفته وی،بارش باران بهاری به هوای استان چهارمحال و بختیاری طراوت تازه بخشید.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌ها در استان یزد
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • بارش باران در تهران تا کی ادامه دارد؟ | بارش ۳۶ میلیمتر باران در این نقطه از شهر در ۲۴ ساعت گذشته
  • افزایش ۱۰ درصدی بارندگی در استان همدان
  • افزایش ۱۰ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود
  • بارش‌های جنوب کشور در تابستان هم ادامه خواهد داشت
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • لطافت هوای همدان، پس از بارش باران