Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@05:46:56 GMT

جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام روزانه شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۱۳۲۳

جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام روزانه شد + جزئیات

مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تعیین تکلیف برنامه هفتم توسعه که از موضوعات عقب‌افتاده این مجمع هست، این هفته هر روز جلسه دارد.

مجمع تشخیص مصلحت نظام که پیش از این هر ۲ هفته یکبار جلسه داشت، از امروز و با رأی اکثریت اعضا هر روز جلسه خواهد داشت تا برنامه هفتم توسعه تعیین تکلیف شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دری نجف آبادی عضو مجمع تشخیص نظام با تائید این خبر به خبرنگار تسنیم گفت که برنامه هفتم توسعه از دغدغه‌های اصلی اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است که متأسفانه هنوز تکلیف آن مشخص نشده است, به گفته این عضو مجمع، تصمیم برای برگزاری جلسات روزانه در صحن علنی مجمع مطرح و با رأی اکثریت اعضا تصویب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید :

ربیعی: مجمع تشخیص بجای سیاستگذاری هایی که اثرش نامعلوم است، فکری برای سپردن کارها به نخبگان کند/ الان انتصابات،سفارشی است شاگرد دردسرساز جلوی چشم می ماند؟ / زمزمه حذف احمدی‌نژاد از مجمع تشخیص

برابر مصوبه مجمع تشخیص مقرر شده که جلسات بررسی برنامه هفتم با حضور اکثریت اعضا و به طور منظم هر روز صبح برگزار شود؛ البته این جلسه روز چهارشنبه استثنائاً عصر برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون شش برنامه توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اجرا شده که مدت‌زمان اجرای هر برنامه، ۵ سال می‌باشد؛ برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال ۱۴۰۰ شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1656605

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام شورای نگهبان جلسه سران قوا مجمع تشخیص مصلحت نظام برنامه هفتم توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان

علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد

ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • نساجی: ساکت باشید، ساکت حرف می‌زند
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • هدفگذاری ۲ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در برنامه هفتم توسعه
  • آموزش در حوزه بانوان جدی گرفته شود
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم