Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:31:56 GMT

هیچ محور اصلی در خوزستان بر اثر بارندگی‌ مسدود نیست

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۵۸۵

هیچ محور اصلی در خوزستان بر اثر بارندگی‌ مسدود نیست

ایسنا/خوزستان معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: هیچ محور اصلی در استان بر اثر بارندگی‌های اخیر مسدود نیست.

محمدطلا شجاعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به احتمال وقوع سیلاب در خوزستان نیروهای راهداری با حضور در مناطقی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد تلاش خواهند کرد تا هیچ مسیر ترددی اصلی و روستایی مسدود نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر هیچ راه اصلی در خوزستان بر اثر بارندگی مسدود نیست و تردد در همه جاده‌های استان خوزستان به صورت روان برقرار است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: فقط راه روستایی "تنگ چویل" در شهرستان باغملک بر اثر آبگرفتگی مسدود است و نیروهای راهداری در این محل در تلاش هستند تا بازگشایی این محور روستایی انجام شود.

شجاعی عنوان کرد: با توجه به شرایط بارندگی، نیروهای راهداری استان برای جلوگیری از هرگونه انسداد مسیر وارد عمل شدند تا اقدامات لازم را برای امداد رسانی و بازگشایی جاده‌ها انجام دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ گشت راهداری در قالب ۳۵۰ نفر نیروی انسانی و ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات در محورهای استان مستقر هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه در محورهای مواصلاتی نسبت به ارائه خدمات رسانی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان راهداری و حمل ونقل جاده ای سیل تابستانی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد محور کرج کندوان لغو شد

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از لغو انسداد محور کرج کندوان به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا خبر داد.

به گزارش تین نیوز  از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز، علی زندی فر مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اعلام لغو انسداد محور کرج -کندوان اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج -کندوان که از تاریخ دوم تا چهارم اردیبهشت ماه به مدت سه روز به دلیل انجام عملیات عمرانی نصب توری بر روی کوه مسدود شده بود به دلیل شرایط نامساعد جوی آب و هوا لغو و تردد برقرار شد.

زندی فر افزود: انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان طی دو روز گذشته برای افزایش ایمنی و به‌منظور جلوگیری از ریزش سنگ صورت گرفته بود که قرار بود این انسداد امروز هم تمدید شود اما با توجه به شرایط جوی منتفی و تردد در محور برقرار شد.

 وی تصریح کرد: در صورت انسداد مجدد در روزهای آینده اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • محور گنبد- کلاله مسدود شد/ ریزش برف در توسکستان
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • بازگشایی گردنه بیژن پادنای سمیرم
  • گردنه بیژن پادنای سمیرم بالاخره بازگشایی شد
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است
  • بازگشایی راه‌های روستایی بخش گافر و پارامون تا پایان هفته