Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:13:52 GMT

رفع انسداد پنج محور مواصلاتی متاثر از سیلاب

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۲۸۵۴

رفع انسداد پنج محور مواصلاتی متاثر از سیلاب

مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای از بازگشایی چند محور مواصلاتی متاثر از سیلاب اخیر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور انار - یزد که به علت بارندگی شدید، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود، بازگشایی شد.

این مرکز همچنین از بازگشایی محور سراوان - اسلام آباد در استان سیستان و بلوچستان، محور هشتگرد - طالقان در استان البرز، محور انار - مهریز، محدوده پل چهار دهنه کیلومتر ۲۰ و محور قلعه گنج - رمشک در جنوب استان کرمان نیز که به علت باران شدید، سیلاب و طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود، صبح امروز، هشتم مرداد بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است در چند روز اخیر بارش‌های موسمی سبب طغیان رودخانه‌ها و آسیب به سدها در مناطق مختلف کشور شده و سیلاب خسارت‌های جانی و مالی برجای گذاشته است؛ لذا با توجه به پیش بینی وقوع بارش‌های رگباری تا روز دوشنبه، ۱۰ مرداد، از همه هموطنان درخواست شده از قرار گرفتن در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین مناطق کوهستانی پرهیز کنند و پیش از آغاز سفر با سامانه ۱۴۱ مدیریت راه‌های استان تماس بگیرند و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

کد خبر 592211

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رفع انسداد محور مواصلاتی سیلاب سیل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان

مجید محبی  بیان اینکه بیشترین بارندگی با ۲۷۰ میلی متر در زرآباد سیستان و بلوچستان گزارش شد، گفت در حال حاضر سه هزار نیروی امدادی، خدماتی و انتظامی در قالب ۷۰۶ تیم عملیاتی به همراه ۷۴۵ دستگاه ماشین آلات در حال کمک رسانی در مناطق درگیر سیلاب استان هستند.

وی ادامه داد: در این راستا از مجموع ۳۲۹ راه روستایی مسدود ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۴۷ مسیر بازگشایی شده است.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در مسیر‌های ارتباطی سیستان و بلوچستان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج_کندوان به دلیل شرایط جوی آب و هوا
  • لغو انسداد مسیر جنوب به شمال محور کرج - کندوان
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • انسداد محور سوادکوه لغو شد
  • لغو انسداد مقطعی محور سوادکوه
  • انسداد همراه با ترافیک در محور سوادکوه
  • ۳ تصادف در محور‌های مواصلاتی گناوه/ ۲ نفر فوت و ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • بازگشایی ۶۲ راه فرعی و روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارسال کمک از اصفهان به مناطق متاثر از سیل کنارک سیستان و بلوچستان