Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:35:49 GMT

ادارات دولتی یزد فردا یکشنبه تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۴۱۶

ادارات دولتی یزد فردا یکشنبه تعطیل شدند

به گزارش ایرنا، این اطلاعیه می افزاید:  با عنایت به بارش های اخیر و ضرورت تسهیل شرایط برای امدادرسانی به مردم و همچنین تامین شرایط پایدار و ایمن، تمامی دستگاه‌های اجرایی مستقر در شهر یزد برای روز یکشنبه ۹ مردادماه صرفا با حضور مدیرکل و معاونین دستگاه‌ها، برای ارائه خدمات اضطراری دایر خواهد شد.

در اطلاعیه تاکید شده است: تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان های دیگر استان مطابق با روزهای عادی و بدون وقفه نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این اطلاعیه آمده است: دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی و مراکز درمانی و بهداشتی شهر یزد شامل این مسئله مستثنی بوده و کماکان با تمامی توان به خدمت رسانی به مردم ادامه خواهند داد.

این اطلاعیه درباره فعالیت بانک های شهر یزد هم عنوان کرده است: بانک‌های شهر یزد می باید با تعیین شعب منتخب و اطلاع رسانی دقیق به مردم شریف، نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام کنند.

گفتنی است امروز شنبه هم دستگاه های اجرایی، واحدهای تولیدی، بخش خصوصی، مراکز صنعتی، اصناف و بازار استان یزد به علت پیامدهای ناشی از جاری شدن سیل تعطیل بود.

بارش شدید باران و جاری شدن سیل بامداد روز جمعه در استان یزد موجب آبگرفتگی شدید معابر شهری، مسدود شدن برخی راههای مواصلاتی، تخلیه برخی روستاها ، تخلیه بافت تاریخی شهر یزد و بروز خسارت به تاسیسات زیربنایی این استان شد.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور یزد مدیریت بحران سیل پروندهٔ خبری بارش‌های سیل آسای تابستانه در کشور و موج امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور یزد مدیریت بحران سازمان مدیریت بحران کشور یزد مدیریت بحران سیل رسانی به مردم شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کد خبر 6086909

دیگر خبرها

  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • پلاژ‌های دولتی در سواحل باید مورد استفاده مردم قرار گیرد
  • زیرساخت‌های رفاهی سواحل متعلق به دستگاه‌های دولتی باید مورد استفاده همه مردم قرار گیرد
  • وزیر کشور: استفاده از پلاژ‌های دولتی برای همه
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام