Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل هواشناسی خوزستان از حرکت سامانه مانسون به سمت غرب استان در ساعات آینده خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز پدیده همرفتی در مناطق شرقی، جنوب شرقی و شمال شرقی خوزستان رخ داد که این مساله موجب فعالیت‌های پدیده همرفتی شدید منجر به بارش شدید در مناطق شرقی شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در مدت یک ساعت در قلعه تل ۸۵ میلیمتر و در صیدون باغملک ۵۰ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمالا در مناطق دیگر بیش از این نیز بارندگی رخ داده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در این نقاط بارش‌های رگباری شدید داشتیم که به سمت مرکز استان در حال حرکت است. این گرد و خاک شدید ابتدای فعالیت سامانه است و احتمالا بعد از این گرد و خاک، در اهواز هم بارندگی رخ دهد.

سبزه‌زاری با بیان اینکه سامانه‌های رگباری گذرا هستند و حداکثر یک تا یک و نیم ساعت فعالیت دارند، گفت: سپس سامانه به سمت غرب خوزستان می‌رود. فردا نیز سامانه فعال خواهد بود اما نه به شدت امروز.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی امروز و فردا جو نسبتاً پایداری بر اغلب مناطق استان حاکم است و با گذر موج از مرز‌های شرقی استان همچنان در ارتفاعات احتمال بارش‌های خفیف و نقطه‌ای مورد انتظار می‌باشد.

محمد سبزه زاری افزود: همچنین طی امروز برای اغلب مناطق استان (به ویژه بخش‌های جنوبی و شرقی) وزش بادِ متوسط و تندباد‌های لحظه‌ای و خیزش گردوخاک‌های محلی و موقتی در برخی مناطق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی شنبه تا دوشنبه سامانه بارشی ضعیفی سبب رگبار پراکنده باران به همراه رعدوبرق و وزش باد در بخش‌های شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد شد و در بقیه بخش‌ها احتمال بارش‌های نقطه‌ای دور از انتظار نیست.

مدیر کل  هواشناسی خوزستان با اشاره به اینکه روند دما تا یکشنبه افزایشی خواهد بود، بیان کرد: طی امروز تا اواسط هفته آینده استقرار جریانات جنوبی سبب افزایش رطوبت در مناطق جنوبِ غربی تا جنوبِ شرقی، غربی و تا حدودی مرکزی خواهد شد.

سبزه زاری گفت: از اواسط هفته آینده سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.
در شبانه روز گذشته اهواز با ۳۶.۷ و دهدز با ۱۳.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده اند.

در شبانه روز گذشته اهواز به بیشینه دمای ۳۶.۷ و کمینه دمای ۲۱.۹ درجه سانتیگراد رسیده است.

دیگر خبرها

  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • رگبار باران، رعد و برق و وزش باد در نیمه شرقی کشور / بارش‌ها در کدام مناطق ادامه دارد؟
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • بارندگی های شدید چه بر سر شهر زرند آورد؟+ فیلم
  • بارندگی سیل‌آسا چه بر سر شهر زرند آورد؟
  • جغرافیای جرایم پرتکرار در اهواز مشخص شده است
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارندگی در کشور ادامه دارد / از پنجشنبه هوا گرم‌تر می‌شود