Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید "احمدرضا شاهرخی" شنبه شب در مراسم اهتزاز پرچم عزای سیدالشهدا در جایگاه ولایت خرم آباد اظهار داشت: ماه محرم ماه ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سرور و سالار شهیدان، فرزندان، اصحاب و یاران امام حسین علیه السلام است.

وی با اشاره به اینکه برای حفظ دین خدا و حاکمیت دین اگر نیاز باشد، عزیزی مانند امام حسین علیه السلام جانش را فدا می‌کند، گفت: برپایی برنامه های سینه زنی، اجتماعات حسینی همه باید در راستای احیای نهضت حسینی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خرم آباد گفت: ثبت ملی جایگاه ولایت و کتیبه  این جایگاه در سطح کشور یک کار فرهنگی و ارزشی بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین گفت: به اهتزاز درآمدن پرچم حسینی در این جایگاه نشان از ارزش‌های اسلامی و اهدافی که امام حسین علیه السلام جان فشانی کرد را دارد و ملت ایران به ویژه مردم لرستان آن را زنده نگه داشته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی برخاسته از محرم و صفر است و مردم ولایتمدار، متدین و انقلابی استان لرستان در راه اهداف آرمان‌های اسلامی مستحکم و پابرجا ایستاده‌اند.

وی افزود: همسران و مادران شهدا با پیروی از حضرت زینب سلام الله علیها فرزندان خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی به جبهه های حق علیه باطل فرستادند.

امام جمعه خرم آباد در ادامه از همه  کسانی که در ثبت ملی جایگاه ولایت خرم آباد شبانه روز تلاش کردند تقدیر و تشکر کرد. در این مراسم پرچم عزای سیدالشهدا در جایگاه ولایت خرم‌آباد به اهتزاز درآمد و از کتیبه این جایگاه رونمایی شد.

برچسب‌ها ماه محرم خرم آباد لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ماه محرم خرم آباد لرستان ماه محرم خرم آباد لرستان جایگاه ولایت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه در این دیدار ضمن تبریک سال جدید با اشاره به فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: از فیوضات و برکات این ماه استفاده کرده و انجام امورات اجرایی را با مسائل معنوی عجین کنیم، قطعاً کارها بابرکت و منشأ خیر خواهند بود.   حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قریشی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های دو سال اخیر دانشگاه ارومیه گفت: الحمدلله با عملکرد مدیران دانشگاه، رضایت از این دانشگاه در سطح استان افزایش پیدا کرده و امیدوارم این روند در سال 1403 نیز ادامه پیدا کند.   نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: حل مسائل استان و یاری رساندن علمی به مدیریت استان، دو موردی است که همواره از دانشگاه ارومیه انتظار می‌رود در مسیر آنها گام بردارد. الحمدلله طبق گزارش‌ها در این دو سال اقدامات خوبی نیز در این زمینه صورت‌گرفته است.   دکتر احمد علیجانپور رئیس دانشگاه ارومیه نیز در ابتدای این دیدار ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته در سال 1402 و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه در راستای راهبردها و اهداف برنامه راهبردی پنج‌ساله دوم دانشگاه بیان نمود.

دیگر خبرها

  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • برخی مسئولان اسلامی فکر می‌کنند اما قارونی عمل می‌کنند
  • آغوش گرم مالک برای محقق‌کننده آرزوهای لرستان (عکس)
  • برگزاری جشن ولادت امام حسن علیه السلام همراه با افطاری خاص
  • نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی سخنران نخستین شب از لیالی قدر در حرم مطهر رضوی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • آیا در برزخ شفاعت وجود دارد؟
  • اطلاعیه دفتر امام جمعه اردبیل در خصوص برنامه شب‌های قدر
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس