Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@07:24:52 GMT

بازگشایی محور اصفهان به خوزستان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۹۹۳۳

بازگشایی محور اصفهان به خوزستان

محمدعلی صلواتی درخصوص انسداد بخشی از محور اصفهان به خوزستان گفت: شب گذشته  اتوبوس‌های مسافربری که از اصفهان به سمت خوزستان حرکت می‌کردند، در مسیر استان چهارمحال و بختیاری سمت جاده لردگان با ریزش کوه در جاده مواجه شدند.

وی افزود: همچنین اتوبوس‌هایی که از مبدا تهران، مشهد و سایر شهر‌ها به سمت خوزستان در حرکت بوده‌اند نیز در شب گذشته گرفتار این حادثه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ابتدا گفته شد این مسیر در کمتر از یک ساعت باز خواهد شد، اما فرایند بازگشایی مسیر جلوی تونل کمی طولانی شده و بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

صلواتی تصریح کرد: اکنون این مسیر کاملاً باز بوده و تردد‌ها برقرار است.

براساس گزارشات مردمی، شب گذشته اتوبوس‌های مسافربری که از اصفهان به سمت خوزستان در حال حرکت بوده‌اند، در ورودی تونلی در جاده لردگان با ریزش کوه مواجه شدند. این اتفاق منجر به بازگشت برخی از این اتوبوس‌ها به مبدا و کنسل شدن سایر سرویس‌های اصفهان-خوزستان در شب گذشته شد.

منبع:ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش کوه اتوبوس مسافربری محور اصفهان به خوزستان شب گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۹ نقطه پر حادثه در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان؛ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: سال گذشته ۹ نقطه پرحادثه در طول محور‌های استان با اعتباری بالغ بر۳۷۰ میلیارد ریال رفع شد.
مرتضی بهداروندی اظهار کرد: عمده نقاط پرحادثه رفع شده در محور‌های رامهرمز- بهبهان، اندیمشک- شوش، ماهشهر- هندیجان، گتوند-لالی، خرمشهر- اهواز، کمربندی صنایع فولاد، ملاثانی- اهواز و شوش- دزفول بوده است.
وی با اشاره به تعمیر و احداث ۱۷۸ دستگاه ابنیه فنی در سال گذشته، بیان کرد: در مدت یاد شده، ۱۲۶ دستگاه ابنیه فنی تعمیر و ۵۲ دستگاه ابنیه فنی احداث نیز با اعتباری بیش از ۹۹۴ میلیارد ریال تعمیر شدند.
بهداروندی ادامه داد: سال گذشته تعداد ۴۵ دستگاه ماشین آلات راهداری استان با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد ریال اورهال و بازسازی اساسی شدند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای خوزستان از تعمیر و راه اندازی ۷۰ دستگاه ماشین آلات در بازه زمانی یاد شده خبر داد.
خوزستان، ۱۸ هزار و ۵۵۸ کیلومتر راه دارد که ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

دیگر خبرها

  • کارخانه ریسباف در هفته فرهنگی اصفهان بازگشایی می‌شود
  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • بازگشایی مسیر آب به ورودی سدهای مشهد ضروری است
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان تا یک ماه آینده + فیلم
  • رفع ۹ نقطه پر حادثه در محور‌های خوزستان
  • جاده موگویی چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل بازگشایی شد
  • بازگشایی جاده ارتباطی دهستان موگویی
  • بازگشایی جاده موگویی چهارمحال و بختیاری