Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برگزاری سالیان متمادی این جشنواره و ایجاد دسترسی میان مردم و بانک‌ها و با ارسال گزارشات دقیق نسبت به عملکرد بانک ها در هر دوره، آن‌ها را از مزایای جشنواره آگاه می‌کند.

سعید اتحادی دبیر هشتمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد: «ماموریت اصلی جشنواره تشویق هرچه بیشتر مردم در تعامل با بانک‌ها و شناخت ابزار و محصولات اقتصادی کشور است و با توجه به این مسئله، در جهت اندازه‌گیری پیشبرد اهداف بلند مرتبه این محصولات و نیز اقدام به پرسش و پاسخ درباره آنها با برگزاری جلسات، همنشینی با بانک ها و همایش ها می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اتحادی در همین خصوص افزود: «همنشینی و گفتگوهای انجام شده توسط دبیرخانه جشنواره از طرف بانک‌های حامی جشنواره مورد تایید بوده و باعث تشویق بسیاری شرکت کنندگان در نظرسنجی خواهد بود. در همین راستا توجه به نقش بانک‌های توسعه‌ای در نظام بانکداری کشور که بحث بسیار مهمی به دلیل تجربه کار مشتریان در سال های متمادی با چنین بانک هایی بوده، بسیار حائز اهمیت است.»

روابط عمومی «پست بانک» در جلسه مشترک با اعضای دبیرخانه جشنواره بانک محبوب من عنوان کرد: «طبق تعریف نظام بانکی، عده ای بانک تجاری و عده‌ای توسعه‌ای هستند. بانک های توسعه‌ای به توسعه خدمات مالی بانکی در راستای کاهش هزینه و قرارگیری شعب در نقاط محروم جهت توسعه نظام بانکی، ایجاد می‌شود. پست بانک نیز تلاش می کند تا شاخص‌های توسعه‌ای در حوزه کشاورزی و دامداری اتفاق بیافتد. علاوه بر این، در حوزه فناوری و ارتباطات و شرکت‌های دانش بنیان نیز فعال است.»

روابط عمومی این بانک در راستای حمایت از جشنواره افزود: «نسبت به شرکت در جشنواره ها بسیار خوشبین هستیم. هدف ما از شرکت در این جشنواره، شناساندن تسهیلات و محصول بانکی است. ماموریت اصلی پست بانک، بودن یک بانک تخصصی در حوزه فناوری و ایجاد دسترسی مالی و بانکی در مناطق کمتر توسعه یافته است. در این باره علاوه بر شرکت و حمایت از «بانک محبوب من»، حامی اصلی اینوتکس هم بودیم و شرکت‌های معرفی شده را جایزه دادیم.»

در دنیای امروز با توجه به سرعت رشد تکنولوژی کاربران بیشتر دوست دارند به نتیجه نهایی زودتر مثل یک اتفاق عادی روزانه برسند. در حوزه برگزاری جشنواره‌ها نرخ مشارکت مردمی و ایجاد تنوع در اجرای برنامه‌ها بسیار مهم است. یکی از اهداف «بانک محبوب من» در سال 1401، برگزاری همایش اختتامیه با حضور افراد شاخص نهادهای مالی و بانکی خواهد بود. اتحادی در این زمینه در انتها گفت: «اجرای این برنامه به چند ماه پس از تایید و بررسی در پایان جشنواره «بانک محبوب من»، آنالیز داده‌ها و ارسال گزارشات اختصاصی به هر بانک، با موضوع روابط عمومی و بانک خواهد بود.»

تماشاخانه ببینید| چگونگی شکستن شیشه خودرویی که در سیل گیر کرده ببینید| خرج کردن ثروتمندان جهان دوباره شروع شد/ رونق فروش لباس و خودروهای لوکس فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بانک محبوب من توسعه ای بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • معرفی توانمندیهای نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان.
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • شناسایی و توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان در سطوح علمی و اقتصادی
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر