Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش قدس آنلاین، نشست خبری فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس درباره برگزاری همایشی در راستای همدردی و همراهی با کودکان محور مقاومت پیش از ظهر امروز یکشنبه ۹ مرداد در محل کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد. حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس در تشریح برنامه‌های این فراکسیون درباره همایشی در راستای همدردی و همراهی با کودکان محور مقاومت اظهار داشت: مسئله فلسطین و تضییع حقوق مردم منطقه از مسائل مهم امروز جهان اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: همایش حمایت از کودکان محور مقاومت فردا به جهت تحقق حقوق این کودکان برگزار می شود. فلاحی عنوان کرد: کشورهای حوزه مقاومت هم از تشکیل این فراکسیون حمایت کردند. وی ادامه داد: در بحث قانون گذاری در مجلس برای حمایت از کودکان محور مقاومت قوانین چشمگیری نداشتیم. در چند سال گذشته نیز قانون کامل و جامعی در این باره نداشتیم و مباحث میدانی و نظارتی باید رقم بخورد. رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادسازی قدس خاطر نشان کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی در موضوع عادی سازی روابط یا کشورهای عربی مشهود است و درصدد همسو کردن این کشورها با خود است. فلاحی بیان داشت: جمهوری اسلامی برنامه های بلند مدت و آرمانی دارد و آن زمینه سازی ظهور و تشکیل حکومت اسلامی است. انتهای پیام منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: محور مقاومت فلسطین کودکان محور مقاومت فراکسیون حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۱۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اولین همایش جمعیت همیار کرج در سال جدید با موضوع بزرگداشت روز جهانی زمین پاک با حضور جمعی از اساتید، دانشجویان، فعالان اجتماعی، معلمان، دانش آموزان و اصحاب رسانه در روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ در مرکز همایش‌های دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی برگزار می‌شود.

روز زمین پاک فرصتی برای آموزش و ارتقای آگاهی شهروندان و مسؤولان و نیز افزایش مسؤولیت پذیری آنان در حفظ و نگهداری از زمین است.

در این همایش علاوه بر شنیدن گزارش مدیران استانی و شهری مرتبط با محیط زیست و اجرای سرودهای دانش آموزی، افشین دانه کار استاد گروه محیط‌زیست دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران با موضوع خدمات اکو سیستمی و مسؤولیت اجتماعی سخنرانی می‌کند.

کد خبر 6080586

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب در قم
  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • پس از نماز جمعه؛ راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود
  • استقرار عوامل مختلف درمانی در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز
  • حمایت مهاجرین از پاسخ موشکی + فیلم
  • فراخوان نام نویسی در همایش روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد