Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین خداداده در نشست هم اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال سراسر کشور در اربعین حسینی، گفت: اربعین حسینی فرصتی برای شبکه‌سازی بین الملل با نگاه تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ‌نشست هم‌اندیشی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فعال سراسر کشور در رویداد بزرگ اربعین حسینی، با عنوان (مسجد تا حرم؛ از مسجد محل تا آسمان حرم) صبح امروز یکشنبه ۹ مرداد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این هم اندیشی حجت الاسلام و المسلمین کمال‌الدین خداداده، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سید و سالار ‌شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: فلسفه این هم‌اندیشی، شکل گیری کار شبکه‌ای و تشکیلاتی و همچنین تحقق یک هم افزایی در راستای فعالیت هرچه بهتر در کنگره عظیم اربعین است. 

حجت الاسلام والمسلمین خداداده با بیان اینکه از فرصت چند روزه اربعین باید در عرصه بین‌الملل با محور تمدن سازی بهره مند شویم، تصریح کرد: باید تشکیلات جامعه ایمانی با محوریت مسجد به عنوان قرارگاه مؤمنین و با نگاه شبکه سازی منجر به شکل‌گیری رویدادی بزرگ در اربعین امسال شود. 

گفتنی است برنامه‌های اربعین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امسال در حوزه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای، خدماتی تعریف شده است. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: کانونهای فرهنگی هنری مساجد

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کانونهای فرهنگی هنری مساجد فرهنگی هنری مساجد اربعین حسینی هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۴۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه خود را وقف مردم کرده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی با تبریک دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همه پاسداران جان برکف، اظهار داشت: سپاهیان که در این روزها نامشان بر سر زبان ها است، با ایثار و از خود گذشتگی نام ایران که زنده بود را در عرصه گیتی زنده تر کردند.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با این ضربه محکم که به همه جنایتکاران و عالم در صدر آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیسم غاصب و همه حامی آنها از کشورهای حاشیه خلیج فارس، کشورهای اروپایی در صدر انگلیس، فرانسه و آلمان وارد کردن که با مساعدت های و همکاری سپاه و ارتش قهرمان انجام شد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان، گفت: لازم است کار بسیار بزرگ عملیات« وعده صادق» که در عرصه منطقه ای و جهانی باعث افتخار ایران اسلامی شده را خدمت مجموعه نیروهای نظامی بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض کنم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمین حقیقی گفت: اگر بخواهیم سپاه را در یک جمله تعریف کنیم، سپاه نهادی است که تکلیف محوری و نتیجه گرایی را به منصه ظهور می رساند، و براساس تکالیفی که مقام معظم رهبری برای سپاه معین کرده، حرکت و امور را قطعا منتج نتیجه خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه سپاه یکی از اضلاع تشکیل دهنده تمدن نوین اسلامی خواهد شد، افزود: یکی از شعارهای محوری و کلیدی مقام معظم رهبری در طول سالیان اخیر که باید جامعه اسلامی به مرحله شکل گیری تمدن نوین اسلامی برسد.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان ادامه داد: سپاه نهادی است که با مردم و برای مردم بوده است و همیشه در بین مردم در سیل و زلزله گرفته تا مباحث اقتصادی و تربیتی و اجتماعی و فرهنگی که هر جا نگاه کنیم.خدمات سپاه برای نظام و مردم و چه در سطح بین الملل ملاحظه می شود.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • برگزاری جشنواره سرود آوای مسجد در میناب
  • سپاه خود را وقف مردم کرده است
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان