Web Analytics Made Easy - Statcounter

الناز یارمحمد طوسی دروازه‌بان تیم هندبال نوجوانان دختر ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پیروزی شامگاه امروز مقابل سنگال که منجر به صعود به جمع ۱۶ تیم برتر رقابت‌های جهانی مقدونیه شد، گفت: بازی خیلی خوبی را با آنالیز کادر فنی توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: از عملکرد خودم خیلی راضی هستم. باید پس از این بازی هم بهتر شویم و در میدان مسابقه عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم تیمی‌هایم عالی بودند. ما یکی از بهترین بازی‌ها را انجام دادیم.

دروازه بان هندبال نوجوانان دختر کشور صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی را تحقق یک رؤیا دانست و گفت: قبلا شاید در خواب باید دنبال صعود به جمع ۱۶ تیم می‌بودیم اما حالا این رؤیا به واقعیت تبدیل شد.

یارمحمد طوسی راجع به عمکرد حریف سنگالی به عنوان نماینده قاره آفریقا یادآور شد: هر تیمی به این تورنمنت جهانی می‌آید خیلی خوب است. ما دو سال برای چنین روزهایی تمرین کرده بودیم که خوشبختانه نتیجه اش را هم گرفتیم.

وی در پایان درباره تأثیر حضور در اردوهای جوانان خاطرنشان کرد: تجربه حضور در مسابقات جهانی جوانان خیلی کمک کرد تا بتوانم با آرامش بیشتری در این بازی‌ها شرکت کنم.

کد خبر 5552579

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم هندبال نوجوانان ایران هندبال مسابقات هندبال فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران مهدی طارمی هندبال مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی المپیک تیم هندبال دختران ایران تیم فوتبال امید ایران تیم ملی تکواندو تکواندو کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم

به گزارش همشهری آنلاین، ذوب‌آهن در حالی روز یکشنبه موفق به شکست آلومینیوم اراک شد که بازی تا دقیقه ۹۲ بدون گل مساوی بود ولی در این لحظه فردین یوسفی برای تیم میزبان گل زد و زمینه‌ساز برد مهم تیمش در فولادشهر بود. یوسفی در مصاحبه با همشهری آنلاین در خصوص برد تیمش برابر آلومینیوم گفت: «می‌دانستیم بازی سختی داریم چون حریف ما جزو تیم‌های سرسخت لیگ است ولی کادر فنی به خوبی تیم حریف را آنالیز کرده بود. با اینکه حتی بعد از گذشت ۹۰ دقیقه هم گل نزده بودیم ولی به برد امیدوار بودیم و خیلی خوشحالم که به حقمان رسیدیم و ۳ امتیاز را گرفتیم.»

یوسفی که در دقیقه ۷۰ وارد زمین شد و در دقیقه ۹۲ گل اول تیمش را به ثمر رساند، تاکید کرد: «خیلی خوشحالم که در آن لحظه حساس گل زدم و حسی که داشتم قابل توصیف نیست. من فقط نتیجه زحمات بازیکنان را تبدیل به گل کردم و امیدوارم باز هم برای ذوب‌آهن گل بزنم.»

او در مورد اینکه چرا تیمش در چند هفته نتایج ضعیف گرفت، خاطرنشان کرد: «در چند بازی بدشانس بودیم و برد را با تساوی یا باخت عوض کردیم ولی از لحاظ فنی تیم خوبی هستیم. الان در رده هفتم هستیم ولی تلاش می‌کنیم که تا پایان لیگ ۲-۳پله در جدول صعود کنیم.»

یوسفی در مورد بازی بعدی تیمش با تراکتور در جام حذفی که در تبریز برگزار خواهد شد، گفت: «این بازی قطعا با بازی قبلی که ۴گل به آنها زدیم فرق دارد. تراکتور در زمین خودش دنبال صعود به مرحله بعدی است ولی ما هم مثل همه تیم‌ها چشم به قهرمانی در جام حذفی داریم و برای رسیدن به این هدف باید اول تراکتور را شکست بدهیم.»

کد خبر 846400 برچسب‌ها باشگاه ذوب آهن فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • شغل جالب بازیگر نون خ قبل از بازی در این سریال
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون. خ» شد
  • مهیج‌ترین هفته فصل لیگ برتر را دیدیم
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!