Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اسماعیلی درباره آخرین وضعیت طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، بیان کرد: کمیسیون اجتماعی با جدیت تمام این طرح را در دستور دارد و جلسات کارشناسی کمیته تخصصی بررسی جزئیات این طرح مرتبا تشکیل می شود و در روز سه‌شنبه نیز برای جمع بندی نهایی، این طرح در صحن کمیسیون اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمی در مجلس در ادامه اظهار کرد: از آنجا که مطالبه عمومی برای تصویب این طرح بالا است، تمام تلاش ما بر این است تا در اسرع وقت این طرح را به صحن علنی مجلس بیاوریم.

بیشتر بخوانید:

«تذکرات شفاهی» نمایندگان درباره افزایش حقوق بازنشستگان ، رتبه‌بندی معلمان و پاداش پایان خدمت فرهنگیان و بازنگری در حقوق کارمندان جزئیات طرح ساماندهی کارکنان دولت / نیروهای شرکتی و ساعتی با چند سال سابقه کار ، ساماندهی می شوند؟

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بررسی های این طرح در کمیسیون روبه پایان است و به زودی به صحن مجلس خواهد آمد، تصریح کرد: حذف شرکت های واسطه و تامین امنیت شغلی برای کلیه کارکنان دولت مهم ترین اهداف این طرح است که از ابتدا دنبال شده است. از آن جایی که کارکنانی که قراردادهای شرکتی یا حجمی دارند از امنیت شغلی خود در آینده اطمینان ندارند، این طرح امنیت شغلی را برای کلیه کارکنان دولت به ارمغان خواهد آورد.

۲۱۲۲۰

کد خبر 1657309

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان امور اداری و استخدامی مجلس یازدهم دولت سیزدهم کارکنان دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۳۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد : اسرائیل فهمید که سمه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.

سید کاظم دلخوش، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی اظهارداشت: اسرائیل فهمید که سمبه ما چقدر پر زور است و پاسخی که داده شده، در حد تنبیه اسرائیل بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی یک جرثومه فسادی که هرچقدر جلوی خود را بازتر می‌دید حملات رو تشدید‌تر می‌کرد. الان فکر می‌کنم با این حرکت سپاه، اسرائیل سر جای خود نشست، زیرا بعد از این دیگر پاسخ‌هایی که دریافت می‌کند پاسخ‌های آسانی نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اسرائیل هیچ زمانی تاریخ و ملتی نداشته و ندارد؛ ملتی که در آن پهنه جغرافیایی است ملت فلسطین است.

دلخوش در پایان اظهار داشت: از عزیزان سپاه، دستگاه‌های نظامی و انتظامی که در مقابله با دشمنان به خوبی ایستادگی کردند تقدیر و تشکر می‌کنم، و ملت ایران هم از این عمل قطعاً تقدیر کرده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دلخوش : عملیات "وعده صادق" به اسراییل فهماند سمبه ایران چقدر پر زور است +فیلم
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • کاظم موسوی نماینده مجلس: فروش نوکیای تقلبی حرام است
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حاجی دلیگانی، نماینده مجلس: طرح نوری که در فراجا در حال اجراست، مناسب است و از آن حمایت می کنیم
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی