Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، مراسم معارفه عبدالحسین بدرلو معاون مستند جدید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی امروز دوشنبه ۱۰ مرداد با حضور محمد حمیدی مقدم مدیر عامل، سید سلیم غفوری عضو هیات امنا، محسن یزدی مدیر شبکه مستند، یاسر فریادرس قائم مقام شبکه مستند، سیدعلیرضا حسینی، سعید رشتیان، رضا خوشدل‌راد، عصمت شاکری از تهیه‌کنندگان سینمای مستند، معاونان و مدیران بخش‌های مختلف مرکز و … برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم محمد حمیدی مقدم خطاب به عبدالحسین بدرلو آمده است: «فرهیخته گرامی ‎جناب آقای عبدالحسین بدرلو، با احترام، نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه سینمای مستند، به موجب این حکم به سمت معاون مستند مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی منصوب می‌شوید.

اهتمام به ارکان راهبردی سازمان سینمایی «قانون‌گرایی، استانداردسازی و عدالت محوری»، بهره‌گیری از شوراهای خلاق در تعامل با جریان روز سینما، همکاری با جامعه صنوف، توجه به تولیدات مشترک، حضور موثر در بازارهای بین‌المللی، ارتقای کیفیت آثار مستند با تمرکز بر تولیدات ملی و رشد و اعتلای آن در پرتو گفتمان انقلاب اسلامی، از مهمترین رویکردهای سازمان سینمایی در دوره‌ی پیش‌رو است. امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و همراهی مدیران و همکاران این مرکز، در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

محمد حمیدی مقدم، مدیرعامل»

حامد شکیبانیا تهیه‌کننده و معاون سابق مستند مرکز در آغاز این جلسه گفت: من روحیه کارمندی در مرکز ندیدم، خوشبختانه اینجا از معدود موسساتی است که همکارانش شبانه روزی برای حل مشکلات پیش‌قدم و همراه هستند. از آقای حمیدی مقدم و همه دوستان و همکارانم که فرصت این تجربه را به من دادند متشکرم و امیدوارم درهای مرکز گسترش مثل همیشه به روی همه مستندسازان باز باشد.

محمد حمیدی مقدم مدیر عامل مرکز هم در سخنانی کوتاه بیان کرد: یک سال و نیم در کنار حامد شکیبانیا بودم و این از خوش‌اقبالی من و مرکز بود. آنچه آقای شکیبانیا به آن اشاره کرد، به نظرم از مسائل اساسی در مدیریت است، تعامل و سعه صدر می‌تواند اعتماد جامعه هنرمندان را بیشتر و زمینه کشف استعداد را فراهم کند. از همه همکاران قبلی‌ام که کوشش کردند تا تولید و نمایش مستند در مرکز، رونق بگیرد سپاسگزارم و امیدوارم آقای بدرلو با نگاه تازه و دانش روز، تحولی تازه در مرکز به وجود بیاورد و در جذب نیروهای جوان و کشف استعداد موفق باشد. ورود ایشان را به خانواده مرکز تبریک گفته و برایشان موفقیت و بهروزی آرزومندم و از زحمات دوست خوبم آقای شکیبانیا سپاسگزارم.

عبدالحسین بدرلو در سخنانی کوتاه در پایان مراسم، ضمن تشکر از حامد شکیبانیا ابراز امیدواری کرد حضورش در مرکز، به اتفاق‌هایی مثبت بیانجامد.

عبدالحسین بدرلو متولد سال ۱۳۶۳، دانش آموخته فیلمسازی در مدرسه اسلامی هنر و دانش آموخته سینما در حوزه هنری تهران است. بدرلو عضو موسس مرکز هنری رسانه‌ای محرم، مدیر گروه مستند شبکه افق سیما، عضو شورای عالی مشاوران خانه عکاسان ایران، تهیه‌کننده، کارگردان و پژوهشگر است. در کارنامه این سینماگر، تهیه‌کنندگی، تدوین، عکاسی، داوری جشنواره‌های مختلف و برگزاری کارگاه‌های آموزشی دیده می‌شود.

کد خبر 5553142 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حمیدی مقدم حامد شکیبانیا محسن یزدی عبدالحسین بدرلو مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی محرم 1401 حبیب الله صادقی تئاتر ایران روایت محرم شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی عاشورا حسینیه مهر تماشاخانه ایرانشهر موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها فیلم کوتاه حوزه هنری خانه هنرمندان ایران عبدالحسین بدرلو محمد حمیدی مقدم سینمای مستند مرکز گسترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۴۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر، گفت: بانک‌ها رویکرد مشتری محوری را به توسعه محوری تغییر دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، علی باستین شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک تجارت استان بوشهر با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل جنایتکار، اظهار داشت: این حماسه مهم و موفق شادمانی برای ملت ایران و جهان اسلام و آزادی‌خواهان دنیا به دنبال داشت.

وی با اشاره به تعامل مطلوب و هم‌افزایی مسئولان بوشهر و فارس در اجرا طرح‌های مشترک گفت: اکنون طرح‌های مهم و بزرگی از جمله خط ریلی شیراز، بوشهر و عسلویه و بزرگراه شیراز به بوشهر با تعامل مسئولان دو استان بوشهر و فارس در حال اجرا است و این تعامل نتایج قابل توجهی در تسریع این طرح‌ها داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خدمات و تلاش بانک تجارت استان بوشهر در ابعاد گوناگون توسعه استان را قابل تقدیر دانست و بیان کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات استانی در اجرا طرح‌های عمرانی همکاری و تعامل بانک‌ها و تخصیص منابع اعتباری بسیار مهم و بانک تجارت در این حوزه موفق عمل کرده است.

باستین با بیان اینکه در قانون بودجه ظرفیت‌های مهمی برای بانک‌ها برای مشارکت در طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیش‌بینی شده است تصریح کرد: طرح‌های عمرانی و اقتصادی پیشران از جمله تکمیل زنجیره ارزش در امور کشاورزی، پرورش آبزیان، خرما، معادن و دیگر عرصه‌ها نیاز به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع مالی است.

وی تسهیلات تکلیفی بانک‌ها را بر اساس قانون بودجه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تسهیلات تکلیفی در عرصه اشتغال‌زایی و حمایت از طرح‌های تولیدی هر ساله به بانک‌ها ابلاغ می‌شود که در این عرصه بانک تجارت موفق عمل کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تاکید کرد: لازم است بانک‌های استان بوشهر 50 درصد از منابع اعتباری خود را در اختیار بخش تولید قرار دهند و در عرصه مسئولیت اجتماعی هم بیشتر مورد توجه قرار گرفته شود.

باستین با بیان اینکه یکی از مصوبات سفر رئیس جمهور تامین منابع مالی طرح‌ها از سوی بانک‌ها است اضافه کرد: حداقل یک سهم برای هر بانک برای طرح‌های مصوب در نظر گرفته شده است.

وی تغییر رویکرد بانک‌ها در توسعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: یک رویکرد جدید مورد انتظار از بانک‌ها این است که بانک‌ها از مشتری محوری به توسعه محوری تغییر رویکرد دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به پرداخت تسهیلات بانکی به مردم با شرایط آسان افزود: برای رفاه و آسایش مردم در دریافت تسهیلات بانکی اقدامات لازم انجام شود و ضمن تکریم مردم فرایند پرداخت تسهیلات بانکی به بخش خصوصی به ویژه مردم آسان‌سازی شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • توجه به گسترش کشاورزی دانش‌بنیان، زمینه صادرات مازاد نیاز داخلی را فراهم می‌کند
  • معارفه معاون جدید اجتماعی فرهنگی و زیارت استانداری قم
  • علت تغییر معاون اول قوه قضاییه از زبان اژه‌ای
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • علت تغییر معاون اول دستگاه قضا چه بود؟
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی ممنوع است
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان