Web Analytics Made Easy - Statcounter

حداکثر مبلغ وام بافت فرسوده مسکن ۱۳۰ میلیون تومان و کمترین میزان آن ۴۰ میلیون تومان است. البته برخورداری از بیشترین مبلغ بستگی به نحوه دریافت وام توسط شما دارد. اگر با قرارداد عاملیت وام دریافت کنید، حداکثر ۵۰ میلیون تومان به شما اعطا می‌گردد. با خرید اوراق ممتاز شما می‌توانید ۱۳۰ میلیون تومان وام بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای تسهیلات از محل بدون سپرده نیز حداکثر ۱۲۰ میلیون تومان به شما تعلق می‌گیرد.

شرایط دریافت از وام بافت فرسوده

جهت دریافت وام بافت فرسوده بانک مسکن باید از سند ملک برای ضمانت استفاده کنید و سند تضمین نباید در رهن بانک دیگری نباشد. همچنین، این وام نیاز به سپرده قرض الحسنه دارد، اما اگر برای گرفتن آن از محل اوراق ممتاز استفاده می‌کنید، باید اوراق بخرید.

در اولین قدم، باید از طریق ارائه معرفی‌نامه از طرف شرکت بازآفرینی شهری یا اداره راه و شهرسازی اقدام کنید. علاوه‌بر این، نیاز است تا وام‌گیرنده دارای بدهی معوق یا چک برگشتی نباشد.

حداکثر زمان بازپرداخت وام بافت فرسوده بانک مسکن ۳۰ ماه و مدت زمان بازپرداخت برحسب تعداد واحد مسکونی متفاوت است. برای ۵ واحد مسکونی ۱۲ ماه، ۶ تا ۲۰ واحد مسکونی ۱۵ ماه،۲۱ تا ۵۰ واحد مسکونی ۲۰ ماه، ۵۱ تا ۱۰۰ واحد مسکونی ۲۴ ماه و ۱۰۱ واحد مسکونی به بالا طی۳۰ وقت برای بازپرداخت دارند.

چگونه قسط وام را بپردازیم؟

اگر وام شما سود ۹ درصدی و ۳۰ ماه زمان برای بازپرداخت دارد، باید ماهیانه مبلغ ۱,۸۶۷,۴۰۸ تومان پرداخت کنید.

برای وام با سود ۱۶درصد و ۳۰ ماه زمان بازپرداخت با سقف ۱۳۰میلیون تومان، باید ۵.۲۸۶.۰۷۱ میلیون تومان قسط پرداخت شود.

برای سود ۱۸ درصد نیز،۳۰ ماه زمان برای بازپرداخت وجود دارد و سقف وام ۱۲۰ میلیون تومان است که در نهایت باید ماهی ۲۹.۹۰۱.۰۷۸ میلیون تومان قسط پرداخت شود.

هزینه جانبی دریافت وام بافت فرسوده  حداکثر ۷۸۵ هزار تومان برآورد می‌شود که شامل تشکیل پرونده و حق کارشناسی ملک است. البته این هزینه بنابر سقف وام دریافتی تغییر می‌کند.

منبع: اقتصاد آنلاین

منبع: فردا

کلیدواژه: وام مسکن وام بافت فرسوده وام ۱۳۰ میلیونی وام بافت فرسوده میلیون تومان واحد مسکونی ۳۰ ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۴۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی، روز چهارشنبه( پنجم اردیبهشت ماه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای دولت سیزدهم اولویت ما حل و فصل پرداخت اقساط کشور بود تا بدهی‌های جمهوری اسلامی ایران برای اقساط گذشته به صفر برسد و کاری کنیم تا بانک توسعه اسلامی بتواند دوباره برای ۱۱ پروژه عمرانی که دراستان مختلف کشور فعال است، تامین مالی کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی افزود: ما بدهی‌های قبل از سال ۱۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: تمام بدهی های کشور به بانک توسعه اسلامی را تسویه کردیم
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • ۱۰۰ کامیونت زباله دپو شده در یک منزل مسکونی در بجنورد بارگیری شد
  • سیلاب به بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد مسکونی سیستان و بلوچستان خسارت زد