Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@01:40:28 GMT

ارائه تسهیلات سفر به بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۲۵۱۳

ارائه تسهیلات سفر به بازنشستگان کشوری

به گزارش قدس آنلاین، محمود مرتضایی فرد گفت: با انعقاد قرارداد گردشگری با شرکت خدمات مسافرتی، امکان استفاده از خدمات گردشگری در قالب کمک هزینه سفر برای بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق مجدداً فراهم شده است.

وی افزود: با توجه به واکسیناسیون عمومی و مهیا شدن امکان سفر، صندوق بازنشستگی کشوری خدمات و تسهیلات گردشگری را برای بازنشستگان کشوری فراهم آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضایی فرد اظهار داشت: در این طرح، بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری می‌توانند از خدمات اقامتی و خدمات تور در قالب بهره مندی از کمک هزینه سفر (برای بازنشستگانی که سهمیه سفر داشته باشند) استفاده کنند.

وی، کمک هزینه سفر را بر اساس بودجه مصوب هیأت مدیره صندوق، برای هر دفتر کل مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: متقاضیان در صورت داشتن همراه می‌توانند از «کمک هزینه همراه» نیز بهره مند شوند. میزان «کمک هزینه سفر» در صورت داشتن همراه به ازای هر دفتر کل مبلغ یک میلیون تومان است که از مجموع هزینه اجرای تور کسر می‌شود.

مرتضایی فرد یادآور شد: تعداد سهمیه استفاده از تور برای هر دفتر کل (بازنشستگان و وظیفه بگیران) که از کمک هزینه سفر و گردشگری استفاده می‌کنند، حداکثر سه نوبت در طول دوران بازنشستگی است.

وی در پاسخ به این سوال که متقاضیان چگونه می‌توانند از خدمات و تسهیلات گردشگری صندوق بازنشستگی کشوری استفاده کنند، یادآور شد: خدمات گردشگری از طریق درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir معرفی و به سامانه تورهای مسافرتی متصل می‌شود.

مرتضایی فرد تاکید کرد: این خدمات تنها از طریق سامانه تورهای مسافرتی به نام سامانه «خاتم تور» ارائه می‌شود و متقاضیان می‌بایست از طریق لینک khatamtour.com و یا از طریق مراجعه و شماره تلفن ۸۶۸۲-۰۲۱ از فرایند ارائه خدمات کسب اطلاع نمایند.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی کشوری بازنشستگان کمک هزینه سفر مرتضایی فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار

مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه( گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری با حضور اکثریت سهامداران برگزار شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی، مجمع عمومی عادی سالیانه گروه مدیریت ارزش سرمایه(گروه مالی)صندوق بازنشستگی کشوری برای سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال 1402 با حضور اکثریت سهامداران چهارشنبه مورخ 29 فروردین ماه 1403 در محل سالن کنفرانس شرکت برگزار شد.

در این جلسه که به ریاست دکتر تاجیک به عنوان نماینده صندوق بازنشستگی کشوری برگزار شد، سید هادی ابطحی مدیرعامل گروه مدیریت ارزش سرمایه(گروه مالی) صندوق بازنشستگی کشوری ضمن تشریح اقدامات اصلی صورت گرفته در سال مالی گذشته گفت: متاسفانه به دلیل عدم معرفی اعضاء هیئت مدیره واجد شرایط به سازمان بورس و اوراق بهادار، نماد شرکت تعلیق شده بود که با استقرار تیم جدید مدیریتی در هیئت مدیره و پیگیری های فراوان در ‌کمتر از 45 روز تایید صلاحیت تمامی اعضای جدید هیئت مدیره ابلاغ و نماد بازگشایی شد.

وی با اشاره به رشد سود عملیاتی شرکتهای زیر مجموعه در سال گذشته گفت: با پیگیری های صورت گرفته و تکالیف ابلاغی به شرکتهای تابعه از جمله بیمه ملت، کارگزاری و ... توانستیم سود عملیاتی این شرکتها را با رشد بالای 100 درصدی به ثبت برسانیم و تداوم این برنامه افزایش سود در سال مالی جدید هم جزو ارکان اصلی برنامه های این شرکتها خواهد بود.

ابطحی همچنین به پیگیری گروه مالی صندوق بازنشستگی کشوری برای تاسیس شرکت سبدگردان بورس و صرافی گفت: تاسیس شرکت سبدگردان و صرافی جزو اولویت های کاری یک گروه مالی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده بود، اما این مهم از همان روزهای اول اسقرار تیم مدیریتی جدید در دستور کار قرار گفتیم و با جدیت در حال پیگیری تا به سرانجام رسیدن است.

گفتنی است در این مجمع مصوب شد 650 ریال سود بابت هر سهم به سهامداران پرداخت و مابقی سود عملیاتی شناسایی شده برای افزایش سرمایه نزد شرکت باقی بماند تا برنامه های توسعه ای را پیگیری و به سرانجام برساند.

همچنین در این مجمع در مورد روزنامه رسمی، مبلغ حضور در جلسه اعضای غیر موظف هیئت مدیره و اعضای کمیته های تخصصی و حاکمیت شرکتی و ... تصمیم گیری و با رای اکثریت سهامداران به تصویب رسید.

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات ۹۰ درصدی در گمرک قزوین
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • خیز بلند «ومدیر» برای توسعه بازار
  • خبر مهم درباره نرخ جایگزینی حقوق بازنشستگان
  • تغییر رقم افزایش حقوق بازنشستگان کلید خورد/ سورپرایز ویژه سازمان بازرسی برای بازنشستگان
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد