Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نظرسنجی تازه «هاروارد کپس-هریس» در یک انتخابات فرضی، «دونالد ترامپ» می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ «جو بایدن» و «کامالا هریس» را شکست دهد.

به گزارش ایران اکونومیست، به نقل از وب‌سایت روزنامه هیل، نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که اگر انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا امروز برگزار می‌شد، ۴۵ درصد از شرکت‌کنندگان دونالد ترامپ (رئیس‌جمهوری سابق آمریکا) را به جو بایدن (رئیس‌جمهوری کنونی) ترجیح می‌دادند و بایدن ۴۱ درصد آرا را به خود اختصاص می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۴ درصد هم هنوز نمی‌توانند بین این دو کاندیدا انتخاب کنند.

همچنین در رقابت فرضی میان ترامپ و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، حمایت از این رئیس‌جمهوری پیشین هفت درصد بیشتر از آرای هریس است. او هریس را با آرای ۴۷ به ۴۰ درصد شکست می‌دهد و ۱۳ درصد هنوز نمی‌توانند بین این دو یکی را انتخاب کنند.

مارک پن، از دبیران نظرسنجی هاروارد کپس-هریس بیان کرد که بایدن امروز حریف ضعیف‌تری برای دونالد ترامپ نسبت به انتخابات سال ۲۰۲۰ است.

او گفت: بایدن یک نامزد دموکرات بسیار ضعیف است و همین امروز در رقابت دوباره با ترامپ شکست خواهد خورد. با این حال، آرای ترامپ هم هنوز به نصف نرسیده و بخش بزرگی از رای‌دهندگان - به‌رغم این که نامزدها را می‌شناسند - هنوز تصمیم نگرفته‌اند، زیرا مردم آمریکا چهره‌های جدید را به گزینه‌هایی که قبلا روی کار بوده‌اند، ترجیح می‌دهند.

نتایج این نظرسنجی در حالی منتشر شده که میزان محبوبیت بایدن تقریبا در پایین‌ترین میزان دوره ریاست‌جمهوری وی قرار دارد. این نظرسنجی نشان می‌دهد که میزان محبوبیت وی حدود ۳۸ درصد است و از یک ماه گذشته تاکنون تغییری نکرده است.

بایدن و مقامات کاخ سفید مکررا گفته‌اند که اگر وضعیت جسمانی بایدن اجازه دهد، او در انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا نامزد خواهد شد.

در همین حال، نشانه‌هایی از تمایل ترامپ به نامزدی در انتخابات ۲۰۲۴ به چشم می‌خورد، اما برخی قانون‌گذاران جمهوری‌خواه آشکارا به او توصیه کرده‌اند که نامزدی خود را پس از انتخابات میان‌دوره‌ کنگره آمریکا در نوامبر ۲۰۲۲ اعلام کند، زیرا جمهوری‌خواهان نمی‌خواهند توجه رای‌دهندگان را به چیزی جز افزایش نرخ تورم معطوف کنند.

در مجموع، میزان محبوبیت این دو رئیس‌جمهوری آمریکا و کامالا هریس وضع خوبی ندارد.

۳۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی دیدگاه خوبی نسبت به بایدن دارند، ترامپ از حمایت ۴۴ درصدی برخوردار است و تنها ۳۶ درصد از شرکت‌کنندگان از هریس حمایت کردند.

بخش اعظم شرکت‌کنندگان اعلام کردند که در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نه ترامپ را می‌خواهند، نه بایدن را. تقریبا ۷۰ درصد رای‌دهندگان گفتند که بایدن نباید دوباره رئیس‌جمهوری آمریکا شود و ۵۹ درصد نیز با ریاست‌جمهوری ترامپ مخالفت کردند.

این نظرسنجی در ۲۷ و ۲۸ ژوئیه و با حضور ۱۸۸۵ شرکت‌کننده برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: دونالد ترامپ ، جو بایدن ، انتخابات 2024 آمریکا ، انتخابات میاندوره‌ای آمریکا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دونالد ترامپ جو بایدن انتخابات 2024 آمریکا انتخابات میاندوره ای آمریکا دونالد ترامپ شرکت کنندگان ریاست جمهوری رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: در نظرسنجی ها خیلی جلوتر از بایدن هستیم
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • تظاهرات هزاران نفر در آمریکا علیه حملات رژیم اسرائیل در غزه
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود