Web Analytics Made Easy - Statcounter

وام نقدی 300 میلیونی طرح حرکت به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب بانک رفاه سپرده داشته باشند و حداقل شش ماه از زمان افتتاح حساب آن‌ها گذشته باشد. سپرده لازم برای دریافت این نوع وام، جاری بدون دسته چک است. افراد برای دریافت این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارند. سود این وام بسته به مدت زمان سپرده گذاری بین 1 تا 17 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود 17 درصدی، میزان اقساط 10 میلیون و 695 هزار و 818 تومان است. کل سود تسهیلات 85 میلیون و 49 هزار و 457 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 385 میلیون و 149 هزار و 457 تومان خواهد بود.

بانک رفاه سال 1339 فعالیت خود را آغاز کرد و از زمان تاسیس تاکنون به دنبال تامین رفاه و ایجاد وام‌های لازم برای گروه کارگر و مستمری بگیر است. هم اکنون بانک رفاه کارگران انواع خدمات پولی و مالی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد. این بانک بالغ بر 9 هزار و 603 کارمند دارد. همچنین بانک رفاه دارای هزار و 23 واحد صف، 22 اداره امور شعب، 44 اداره مرکزی و 17 واحد مدیریت امور است.

این بانک تاکنون نشان برنزین سی2 پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی بر مبنای مدل 34 هزار، پنجمین دوره ارزیابی ملی تحول دیجیتال، جایزه تعالی منابع انسانی و … را به دست آورده است./خبرگردون

منبع: فردا

کلیدواژه: متقاضیان وام وام ۳۰۰ میلیونی بانک رفاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۱۰ میلیونی مسافران نوروزی در مازندران

حسین ایزدی اظهار داشت: تعداد مسافران ورودی استان از ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۳۶ نفر گذشت.

به گزارش ایرنا، وی افزود: طی ۲۳ اسفند ماه سال گذشته تا هشتم فروردین ماه تعداد مسافران ورودی به استان از ۹ میلیون و ۷۳۴ هزار و ۱۳۶ نفر گذشت.

وی ادامه داد: طی این مدت میزان بازدید از جاذبه‌های تاریخی به ۲۶۳ هزار و ۳۲۸، مکان‌های تفریحی به ۹۹ هزار و ۴۷۹ و اماکن مذهبی به ۷۷ هزار و ۵۰۶ نفر رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران با اشاره به بازدید یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۹۴۷ نفری از اماکن طبیعی استان، یادآور شد: همچنین ۱۵ هزار و ۵۵۷ از صنایع‌دستی و ۴۲ هزار و ۶۵۷ نفر از موزه‌های استان بازدید کردند.

ایزدی با اعلام اینکه حدود هفت هزار واحد و تاسیسات گردشگری طی نوروز امسال در حال ارائه خدمات به مسافران نوروزی است، گفت: همچنین در این مدت ۸۸۹ مورد بازدید نظارتی از اماکن و تاسیسات گردشگری صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • کنترل خشم در زندگی مشترک را یاد بگیرید!
  • اقامت ۱۰ میلیونی مسافران نوروزی در مازندران
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۹۹۰ میلیونی شد
  • نرخ جدید سود سپرده های بانکی در سال جاری + جزئیات
  • نرخ حق الوکاله سپرده های مدت دار بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • نرخ حق‌الوکاله سپرده‌های مدت دار بانک کشاورزی در سال 1403 اعلام شد
  • سود بانکی سال ۱۴۰۳ چقدر است؟/ بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می‌شود
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • معرفی ۴۰۲۴ متقاضی مسکن روستایی به بانک در استان مرکزی