Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مدیر حراست فدراسیون فوتبال گفت: حراست و سایر ارکان فدراسیون اجازه دخالت در صلاحیت نامزدهای انتخابات فوتبال را ندارند.

مورایس: ساپینتو گفت هفته اول جنگ در پیش داریم/مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند

سرمربی جدید و پرتغالی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به دیدارش با سرمربی استقلال گفت:‌ ساپینتو را دیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که هفته اول جنگ بزرگی در پیش داریم. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فاصله ۷۲ صفحه‌ای نمایندگان ایران با کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا(ای‌.اف‌.سی) از قوانین لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا در ۷۲ صفحه رونمایی کرد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حضور مهاجم برزیلی در پرسپولیس منتفی شد / معرفی یک بازیکن اروپایی به گل‌محمدی

پروژه جذب مهاجم برزیلی این روزها برای باشگاه پرسپولیس خبر ساز شده و هیچکدام از گزینه‌های مد نظر سرمربی جذب نشد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برانکو: برای فسخ قرارداد با تیم ملی عمان مشکلی ندارم

سرمربی تیم ملی عمان گفت: می‌توانم قراردادم را با عمان فسخ کنم چرا که در قراردادم بندهایی وجود دارد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

حمیسی: حراست فدراسیون فوتبال اجازه دخالت در تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات را ندارد

مدیر حراست فدراسیون فوتبال گفت: حراست و سایر ارکان فدراسیون اجازه دخالت در صلاحیت نامزدهای انتخابات فوتبال را ندارند. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

پنجره نقل و انتقالات داخلی پرسپولیس باز شد

اقدامات باشگاه پرسپولیس در تعیین وضعیت ۲۱ پرونده داخلی، به باز شدن پنجره نقل و انتقالات داخلی این باشگاه منجر شد و حالا سرخپوشان می‌توانند نسبت به ثبت بازیکنان جدید خود اقدام کنند. . ادامه خبر را اینجا بخوانید.

ساپینتو فهرست خروجی ندارد

ریکاردو ساپینتو در حال حاضر قصد ندارد هیچ بازیکنی را در فهرست مازاد قرار دهد. ادامه خبر را اینجا بخوانید.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا استقلال پرسپولیس ادامه خبر را اینجا بخوانید فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر

نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها انداخته‌ایم.

طرفداری | انتقال فیلیپه کوتینیو از لیورپول به بارسلونا به عنوان گران‌ترین رقم‌ انتقال برای هافبک‌ها در تاریخ فوتبال به حساب می‌آید.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال در پست هافبک کرده که فیلیپه کوتینیو در صدر این فهرست قرار گرفته است. هافبک 31 ساله برزیلی در فصل 18-2017 و با قراردادی به ارزش 135 میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست تا بدین‌ترتیب او تا به الان گران‌ترین رقم نقل و انتقالاتی در بین هافبک‌ها را به خود اختصاص داده باشد.

پس از کوتینیو، انزو فرناندز از چلسی در جایگاه دوم ایستاده است. هافبک آرژانتینی در فصل 23-2022 و با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی پیوست تا از این حیث در جایگاه دوم قرار بگیرد. جایگاه سوم در خصوص نقل و انتقالات گران‌قیمت هافبک‌ها هم به ستاره این فصل آرسنال تعلق دارد.

دکلان رایس در فصل 24-2023 و در انتقالی به ارزش 116.6 میلیون یورو از وست‌هم به آرسنال پیوست تا او در همان اولین فصل شروع کارش در جمع توپچی‌ها خوش بدرخشد. در ادامه نگاهی به 10 نقل و انتقال گران‌قیمت دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها می‌اندازیم.

بیشتر بخوانید: گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر 10 نقل و انتقال گران‌قیمت تاریخ دنیای فوتبال در بین هافبک‌ها Caption

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد