Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:29:00 GMT

سازمان اتکا در ایلام سرمایه‌گذاری می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۵۸۰۸۵

سازمان اتکا در ایلام سرمایه‌گذاری می‌کند

ایسنا/ایلام سازمان اتکا در حوزه‌های مختلف از جمله کشت و صنعت، دام پروری سبک، طیور، ماهی سردابی در ایلام سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، دکتر «حسن بهرام‌نیا»  امروز سه‌شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ، در ادامه رایزنی‌های خود در مرکز این بار به وزارت دفاع رفت و با سردار محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مجموعه مدیران این وزارتخانه از جمله دکتر نامجو معاون مهندسی وزارت دفاع، سردار طلایی‌نیک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی راهبردی و امور مجلس وزارت دفاع و سردار نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام سپس در دیدار با دکتر نامجو معاون مهندسی وزارت دفاع در خصوص استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان با وزیر دفاع رایزنی و گفتگو کرد و خواستار انجام این مهم در استان شد.

در این نشست در خصوص موضوعات مطرح شده توسط استاندار ایلام بحث و گفتگو شد و در پایان تصمیمات لازم مصوب و مقرر گردید مجوزات لازم در جهت استقرار تیپ مستقل متحرک هجومی نزاجا در استان اخذ گردد.

در ادامه دکتر بهرام‌نیا به همراه امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی وزیر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مجموعه مدیران این وزارتخانه از نمایشگاه قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان بازدید بعمل آورد.

در حاشیه این بازدید استاندار ایلام خواستار بهره‌مندی استان از قابلیت‌های وزارت دفاع در حوزه تولید و اقتصاد دانش بنیان با توجه به بکارگیری فناوری های جدید و تکنولوژی نو در این صنایع در زمینه‌های نفت، گاز کشاورزی و اقتصادی و اشتغالزایی و ... شد که مقرر شد از این صنایع و قابلیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده شود.  

استاندار ایلام از سردار نجار رئیس قرارگاه اقتصادی وزارت دفاع دعوت به‌عمل آورد در جهت شروع فعالیت‌های اقتصادی متناسب با استعدادهای استان در رسته‌های مختلف تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک به استان سفر کنند که با قول مساعدت ایشان مواجه شد.

  بهرام‌نیا در دیدار با «مرتضی اعلمی» مدیرعامل سازمان اتکا درخصوص سرمایه گذاری این سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله کشت و صنعت، دام پروری سبک، طیور، ماهی سردابی و ... بحث و رایزنی کرد.

در پایان این نشست مقرر گردید تفاهم نامه‌ای بین سازمان اتکا و استانداری ایلام در راستای سرمایه گذاری این سازمان در حوزه‌های مختلف از جمله کشت و صنعت، دام پروری سبک، طیور، ماهی سردابی و ... ایجاد شود تا ضمن فراهم سازی زمینه مشارکت بیشتر مردم در این حوزه‌ها، موجب اشتغال پایدار در استان شود.

 استاندار ایلام از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره سازمان اتکا برای سفر به استان در راستای آشنایی با ظرفیت های استان و سرمایه‌گذاری دعوت بعمل آورد که مقرر گردید این سفر در هفته آینده صورت پذیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام استاندار ایلام سرمایه گذاری سازمان اتکا وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

وزارت دفاع آمریکا مدعی است که در این مرحله هیچ نشانه‌ای از آغاز هیچ نوع عملیات زمینی بزرگ رژیم صهیونیستی در شهر «رفح» وجود ندارد.

«پاتریک رایدر» سخنگوی پنتاگون شامگاه سه‌شنبه ادعا کرد: «ما در این مرحله از هیچ طرح قابل اجرا در رفح که با طرف آمریکایی در میان گذاشته شده باشد، آگاه نیستیم».

به نوشته وبگاه وزارت دفاع آمریکا، رایدر همچنین گفت که گروه‌های مقاومت عراقی روز گذشته برای اولین بار از تاریخ ۱۳ فوریه، دو حمله را علیه نظامیان این کشور در عراق و سوریه انجام دادند.

وی در این‌باره توضیح داد: «ما از دولت عراق می‌خواهیم که تمام اقدامات لازم را برای تضمین امنیت و دفاع از نیرو‌های آمریکایی در این کشور انجام دهد».

طبق این گزارش، سخنگوی پنتاگون مدعی شد: «اگر حملات شبه نظامیان ادامه یابد، ما در دفاع از نیرو‌های خود مانند گذشته تردید نخواهیم کرد».

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • بازدید نمایندگان مجلس از بخش‌های فضایی و موشکی وزارت دفاع
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • هزینه ۸۰۰ میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت های اربعین
  • پنتاگون: از طرح حمله اسرائیل به رفح خبر نداریم
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • اطلس سرمایه‌گذاری زمینه جذب سرمایه گذاران در ایلام را تسهیل می‌کند
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • تحقق تامین امنیت غذایی در کشور با اتکا بر تولیدات داخلی