Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- امروز آسمان تهران در اکثر اوقات آفتابی است و دما در طول شب از بیست و هفت درجه به مرور و در طول روز به سی و هفت درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی تا قسمتی ابری خواهد بود.

پیش‌بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما ۳۸ درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (۱۳ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۱۴ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۱۵ مردادماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۶ درجه و با حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

وضعیت آلودگی هوای تهران؛ تنفس هوای پاک در تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون (۱۲ مردادماه) کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل‌ قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران آلاینده شاخص، هم‌ اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۹۹ و کیفیت هوای در وضعیت قابل‌ قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۱۶۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط «ناسالم برای همه» قرار داشت.

غلظت آلاینده‌ها در ساعت ۸ صبح امروز افزایش یافت و به عدد ۱۰۲ رسید و در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت اما در ساعت ۹ دوباره به عدد ۹۹ کاهش یافت و در وضعیت قابل‌ قبول قرار گرفت

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای کشور؛ رگبار پراکنده مهمان آسمان شمال کشور

چهارشنبه در برخی نقاط اردبیل، گیلان، مازندران و ارتفاعات البرز مرکزی، همچنین در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و در هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعد از ظهر ابرناکی و بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وزش باد در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل پدیده غالب است. در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار انتظار می‌رود. پنج شنبه بارش در جنوب کشور کاهش می‌یابد و در نوار شمالی این وضعیت ادامه خواهد داشت.

جمعه در غالب مناطق کشور جوی پایدار و آرام استقرار می‌یابد. طی بعد از ظهر شنبه و روز یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در برخی مناطق در شمال غرب، سواحل شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز در قزوین، البرز و تهران و دامنه‌های زاگرس مرکزی واقع در همدان، مرکزی، قم، شرق لرستان، غرب اصفهان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویهو بویر احمد ابرناکی، رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش با شدید پیش بینی می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آب و هوای تهران هوای تهران کیفیت هوای پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۵۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، روح الله زاهدی افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ساعاتی از امروز شدت رگبار‌ها همراه با پدیده رعد و برق و وزش باد شدید لحظه‌ای به شکل نقطه ای، منجر به بارش‌های قابل توجهی به میزان کمتر از پنج میلیمتر در پاره‌ای از نقاط استان می‌شود.

او تصریح کرد: فردا سه شنبه بارش خفیف باران در استان و پس فردا چهارشنبه آسمان استان تا پایان هفته صاف و آفتابی پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی همدان گفت: کاهش نسبی دمای صبحگاهی برای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال می‌رود به طوری که دمای کمینه در برخی از نقاط استان ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر پیش بینی می‌شود.

روح الله زاهدی افزود: فامنین و قهاوند با ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • بارش‌های رگباری و وزش باد در اصفهان شدت می‌گیرد/ دمای هوا تا ۵ درجه خنک‌تر می‌شود
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه / باران و تگرگ در راه است
  • پیش بینی وضعیت هوای تهران برای روز سه شنبه و چهارشنبه | باران و تگرگ به تهران می رسد
  • پیش بینی آب و هوای تهران؛ تهران کی سرد می‌شود؟
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان